123... והעור שלך נראה וואו

123... והעור שלך נראה וואו

 

כולנו רוצות להיאות טוב, להרגיש שהפנים שלנו זורחות, שהעור שלנו בריא ומטופח.במציאות של ימינו תכשירים קוסמטיים טובים צריכים לתת מענה לכמה גורמים,  גם לנזקי מזג האוויר- יובש, רוח וכדומה, גם לנזקי הסביבה, כמו זיהום אוויר וגם לשינויים פיזיולוגים טבעיים שקשורים להזדקנות, גירוי או בעיית עור.

איך עושים את זה?

איך מרכיבים קרם פנים, סרום או בוסטרים שהם לא פחות ממעולים? איך מצליחים ליצור תכשיר אחד שעונה על הכל והוא גם מזין, גם מטפח וגם מגן מנזקים?

 בחברת 123 השקיעו הרבה זמן ואנרגיה ומחקר כדי להביא לכן את מוצרי הקוסמטיקה הכי טובים שיש, עם חומרי גלם ייחודים, פטנטים שאין במקום אחר והרגשה של יוקרה בהישג יד.

תכירי את חמשת הבוסטרים שיעניקו לך את כל מה שצריך כדי למצק, להרים ולהבהיר את עור הפנים שלך.

    1. בוסטר אנטי אייג'ינג
    2. בוסטר הבהרה
    3. בוסטר עיניים
    4. בוסטר לצוואר ולדקולטה
    5. בוסטר מילוי קמטים

את התוצאות המדהימות של בוסטר האנטי אייג'ינג של 123 ראינו במחקר שבוצע בהשתתפות 10 נשים בגילאי 49-60. לאחר 28 ימי המחקר ושימוש קבוע בבוסטר, המשתתפות הראו ירידה של 200% או יותר בהופעת קמטים!

בבוסטר האנטי אייגינג של 123 יש בנוסף נוגדי חימצון יחודיית, חומצות שומן פעילות, חומצה הילאורונית ורכיב פטנטי שנקרא LIFE OLEOACTIFE והוא מבוסס על מיצוי שמנים צמחיים. כמובן שהמרכיבים המדוייקים נשמרים בסוד אבל חברת 123 מגלה לנו שתרכובת אחת היא החומר הפעיל ספילנטול, שמופק מפרחי הצמח אקמלה אולרסאה, שיש לו פעילות מרגיעת שריר ועוצרת התכווצות שריר.

רכיב נוסף המרכיב את הפטנט הוא החומר הפעיל סאפונין שמופק מצמח האססטרגלוס. צמח האסטרגלוס הוא צמח מוכר ברפואת הצמחים ויש לו המון שימושים, אם כי שימוש בעולם הקוסמטיקה הוא חידוש גדול ומרענן. למעשה השילוב של החומרים הפעילים בצמח מחזקים את פעילות החומצה ההילוארנית וזה מסייע לעור בתהליך גמישות מתמיד ומתחדש.

ואחרון חביב, רכיב הפטנט מכיל בתוכו של חומצה לינולאית (או בשנה אומגה 6) שמחזקת את מנגנוני ההגנה של העור ומסייעת בעצירת נזקי הזדקנות בעור.

 

כל הבוסטרים של 123 יפתיעו אתכם עם חומרים חדשניים וברמה הכי גבוהה שיש.

ולצידם קרמים, מסכות וסרום שמביאים את כל הטוב הכי טוב שיש לתוך שגרת הטיפוח היומיומית

למעבר לרכישת מוצרי 123

 

 

נכתב על ידי צוות האתר.


השאר תגובה

תגיות