3 שמנים אתרים להרגעה ולשיפור מצב הרוח

3 שמנים אתרים להרגעה ולשיפור מצב הרוח

בעולם מהיר וגדוש בגורמי לחץ תמידיים, החיפוש אחר תרופות טבעיות לקידום רגיעה ולהקלה על חרדה, הוביל את הרפואה המשלימה, לחקור את היתרונות של שמנים אתריים לסטרס.

על פי הרפואה המשלימה, שמנים מרגיעים אלו, צברו פופולריות בזכות תכונותיהם המרגיעות, המציעות גישה הוליסטית לניהול מתח וחרדה. בין אם הם מפוזרים באוויר, מיושמים באופן מקומי, או בשימוש בשיטות ארומתרפיה- לשמנים ארומטיים אלה יש פוטנציאל ליצור אווירה שלווה, לשפר את מצב הרוח, ולספק תחושת נוחות ושלווה, גם באמצע הדרישות הקדחתניות של החיים. 

חשוב לציין כי שמן אתרי, הוא שם כולל לחומרים הנדיפים, המקנים לצמח את ריחו האופייני לו. שמן אתרי להרגעה, הוא שמן המיוצר מצמחים מסוימים, בעלי תכונות מרגיעות.

מאמר זה יציע מגוון שמנים אתריים לחרדה ולסטרס, שמקובל על פי הרפואה האלטרנטיבית לצרוך אותם.

שמן אתרי תפוז:

שמן התפוז ידוע באיכותו המרוממת, הוא משמח, ולכן מתאים לשימוש כאשר רוצים להרים את מצב הרוח. השמן מתאים לטיפול במצבי דכאון , דכדוך או חוסר שקט, עצבנות, חרדה או דאגה וגם כאשר ישנם נדודי שינה. שמן להרגעה תפוז, מכיל את הרכיב הפעיל לימונן שאחראי לפעילות הרפואית של השמן, הוא מרגיע את מערכת העצבים המרכזית, ולכן מתאים לשימוש בכל מיני מצבים של חוסר איזון.

 טיפ – טפטפו שמן תפוז למבער (יחד עם מעט מים) זה מרומם ומרגיע אווירה בבית או במשרד.

לשימוש עם שמן אתרי לשינה- אפשר להוסיף 5-6 טיפות שמן תפוז למעט חמאת שיאה או שמן שקדים, ולהתמרח אחרי מקלחת ולפני השינה, לצורך הרגעה והשקטה וכתמיכה בשינה.

שמן לבנדר- הרגעה:

שמן הלבנדר מסייע בטיפול במערכות הגוף השונות, ושימושים רבים.

שמן הלבנדר הוא שמן ארומטי מרגיע במיוחד. יש לו השפעה מרגיעה על מערכת העצבים: סטרס, מתח ,דיכאון, חרדה. הוא ידוע גם ביכולתו לשפר את השינה.

רצוי לטפטף כמה טיפות של שמן אתרי מרגיע בחדר או במבער שמנים. הלבנדר הוא השמן האתרי היחיד המותר במריחה ישירה על העור.

שמן רוזמרין :

שמן הרוזמרין הינו שמן ממריץ, מניע, ומרים. בגלל תכונות אלו, הוא מתאים לטיפול באנשים עם אנרגיות נמוכות, אנשים שנוטים להיחשב פאסיביים או "עייפים".

אנשים רבים חווים ירידה באנרגיה, חוסר ריכוז וחוסר פוקוס. שמן הרוזמרין נותן את המענה לתחושה זו. הוא עוזר להתפקס, מרומם ומשחזר את האנרגיה. מנגד, עבור מי שנוטה לעצבנות ונמרצות יתר הוא לא מתאים. בנוסף, במינון גבוה הוא יכול להעלות לחץ דם – לכן אסור להשתמש בו כאשר ישנו לחץ דם גבוה.

איך משתמשים בשמן אתרי בבטיחות?

בשמנים האתרים ניתן להשתמש במגוון דרכים:

  • הרחה– ניתן לטפטף כמה טיפות למבער רגיל או חשמלי, ולפזר את הריח בחלל החדר.
  • מריחה– את רוב השמנים למעט שמן לבנדר, יש להוסיף לשמן נשא, כגון שמן שקדים, חמאת שיאה, שמן קוקוס, לערבב ולמרוח על העור.
  • אמבט – הוספה של כמה טיפות שמן על כף מלח, וערבוב במים נעימים

טבע ביוטי- שמנים אתריים ועוד הרבה יותר מזה

התענגו על היתרונות המרגיעים של שמנים אתריים להרגעה והקלה על חרדות, הזמינים בטבע ביוטי - החנות היחידה שלכם למוצרי יופי ובריאות טבעיים.

גלו מבחר אצור של שמנים אתריים מובחרים, ממותגים מובילים ברחבי העולם, שנבחרו בקפידה על פי הטוהר והיעילות שלהם. בטבע ביוטי, המחויבות שלנו לחומרים טבעיים פירושה, שאתם יכולים ליהנות ממוצרים ללא כימיקלים מזיקים, כמו פרבנים, אלומיניום SLS וצבעים מלאכותיים.

סמכו על המומחיות שלנו בקוסמטיקה טבעית, תמחור תחרותי ושירות יוצא דופן, שידריך אתכם לאורח חיים רגוע ומאוזן יותר, על פי הרפואה המשלימה.

לכל שאלה אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בטלפון 058-4767-453. מחכים לכם.


השאר תגובה

תגיות