6 טיפים לשמירה על יופי טבעי

6 טיפים לשמירה על יופי טבעי

טיפים לשמירה על מראה עור בריא וצעיר בצורה טבעית

1.השתמשי בכל יום במסנן קרינה. גם בימי החורף כשנראה שהשמש מסתתרת מתחת לעננים עדיין חודרת קרינת הUVA והUVB המזיקות וגורמות לאחר חשיפה ארוכת שנים לקמטים, אדמומיות, דילול שכבת הקולגן והזדקנות העור, על אחת כמה וכמה בימי הקיץ החמים. יש להשתמש כל יום בקרם בעל מקדם הגנה, מקדמי ההגנה הטבעיים מסננים את קרני השמש באמצעות יצירת מראה מינרלית המחזירה את קרני השמש, זאת בניגוד למסנני הקרינה הרגילים המשתמשים בכימיקלים ומכילים חומרים שעלולים להזיק לעור בשימוש יומיומי.

2.השתמשי מדי פעם במסכה טבעית לעור הפנים - ניתן להכין מסיכה טבעית לעור בעזרת שימוש בחימר ירוק, חימר ירוק מתקשה על העור והוא בעל תכונות הסופגות ושואבות את הרעלים והלכלוך בעור ומשאירות עור בעל תחושה חלקה ונקיה, כמו כן החימר הירוק עוזר להזין את העור במינרלים חיוניים.

3.תחזוקת שכבת הקולגן – שכבת הקולגן של העור היא הגורמת לעור למראה צעיר ורענן, שכבת הקולגן מדלדלת עם השנים בשל ההזדקנות, קרינת השמש ושימוש בכימיקלים. על מנת לשמור על עור בעל מראה חלק, צעיר, מלא ברק וללא קמטוטים יש לתחזק את שכבת הקולגן על ידי שימוש בקולגן באמצעות מריחת קרם המכיל קולגן או לקחת קולגן כתוסף תזונה.

4.שתי הרבה מים – מים מהווים כ70% מגוף האדם, שתייה מרובה מספקת דרך לגוף להוציא רעלים דרך הכליות ועוזרת לשמור על מראה רענן ובריא.

5.המנעי - לפעמים כדי להשיג מטרה חשוב יותר לדעת מה לא לעשות. הימנעי משימוש בפילינגים כימיים או פילינגים עמוקים האהובים מאוד על ידי הקוסמטיקאיות, פילינגים כאלה גורמים למראה עור צעיר וחלק המחזיק מספר שעות אולם בטווח הארוך הם גורמים לנזק משמעותי לעור בשל דילול והרדדת שכבות העור.

אל תשמשי בתכשירי קוסמטיקה וטיפוח המכילים כימיקלים ונגזרי נפט, חומרים אלה יכולים בטווח הארוך לאחר שימוש ממושך והצטברות לגרום לנזקים לעור, השתדלי לקרוא היטב את הרכיבים הרשומים על אריזות התכשירים בהם את משתמשת ולמדי לזהות את החומרים המסוכנים כגון: SLS, SLES, בנזואינים וכו'

6.שטיפת הפנים לפני השינה - שטיפה פשוטה באמצעות שימוש אפילו במים בלבד וללא סבון משאירה את העור נקי ונושם לפני השינה.

 

 


2 תגובות

  • ujicivolokixa

    http://mewkid.net/when-is-xuxlya2/ – Amoxicillin 500mg Capsules Amoxicillin fow.lfmn.teva-beauty.com.ury.gn http://mewkid.net/when-is-xuxlya2/

  • alavakoqca

    http://mewkid.net/when-is-xuxlya2/ – Amoxicillin Amoxicillin 500 Mg Dosage foe.ezwh.teva-beauty.com.uen.um http://mewkid.net/when-is-xuxlya2/

השאר תגובה

תגיות