8 סיבות להשתמש בחמאת שיאה

SHEA BUTTER -

8 סיבות להשתמש בחמאת שיאה

8 סיבות להשתמש בחמאת שיאה

 

חמאת שיאה מופקת מפנים אגוז שיאה שהוא פרי של עץ אגוז ענק בשם ויטלריה.

עץ זה גדל במערב אפריקה ומניב פירות כאשר הוא מגיע לגיל 25, אך פירותיו הכי איכותיים כשהוא מגיע לגיל 40. ככל שהעץ בוגר יותר, כך האגוזים עשירים יותר בסגולות ריפוי. אורך חייו של עץ אגוז השיאה הוא כ 300 שנה. לחמאת שיאה יתרונות בריאותיים רבים. במאמר זה אציג 8 מתוכם:

 

  1. מעניקה לחות לעור.

חמאת שיאה מזינה ומעניקה לחות לעור הפנים והגוף. תכולת השומן הגבוהה שבה היא זו שאחראית לכך שהעור ישמור על הלחות שלו ושלא יתייבש לאורך זמן. עור יבש הופך לקשה ומחוספס, אזורים מסוימים בגוף יכולים לפתח חתכים בעקבות היובש הקיצוני. חמאת שיאה נספגת בעור בקלות ומאוד מזינה אותו.

  1. מפחיתה סימני מתיחה (לאחר הריון)

חמאת שיאה משמשת רבות כבסיס לקרמים ומשחות לטיפול בסימני מתיחה. הסיבה לכך היא שהיא יכולה להפחית או למנוע באופן משמעותי את סימני המתיחה שמופיעים במהלך הריון בגלל עליה במשקל ו/או ירידה במשקל.סימני מתיחה מופיעים כאשר העור נמתח מעבר ליכולתו. מריחה של חמאת שיאה תסייע לשקם את האלסטיות של העור וגם לשפר את ייצור הקולגן. מסאז' יומי של האזורים המתוחים עם חמאת שיאה, יכול להבהיר סימני מתיחה.

  1. מרגיעה את העור ותפרחת חיתולים אצל תינוקות

חמאת שיאה טבעית לחלוטין ואינה מכילה שום כימיקלים. לכן היא מושלמת לעור התינוק. היא מאוד עדינה ורכה על העור כך שהיא מאוד מתאימה לעורם העדין והרגיש של תינוקות ניתן למרוח אותה לאחר אמבטיה וגם לטיפול בתפרחת חיתולים ואקזמות אצל תינוקות וילדים.

  1. מפחיתה דלקות בעור

חמאת שיאה מצוינת במצבים כמו כוויות שמש, פריחות, חתכים ושריטות וכמו כן, גם מתאימה לטיפול בדרמטיטיס ובאקנה בגלל מאפייניה האנטי דלקתיים. חמאת שיאה נחשבת לאנטי דלקתית הודות לחומצת שומן הנקראת cinnamic acid.

  1. מעולה לטיפול בשפתיים יבשות

חמאת שיאה נספגת בקלות ומעניקה את הלחות וההזנה להן השפתיים זקוקות במהלך החורף או מזג אוויר יבש. כאשר מורחים חמאת שיאה על השפתיים היא משמשת כחוצץ ומשמרת את הלחות ולכן מתאימה לטיפול בשפתיים סדוקות ויבשות.

  1. אנטי אייג'ינג

חמאת שיאה בעלת מאפיינים אנטי אייג'ינג חזקים שכן, החומרים שבה מאיצים את ייצור הקולגן בגוף. תכולת ויטמיני הE וA שבה מזינים את העור ושומרים עליו שיהיה גמיש וקורן. שימוש יומיומי בחמאת שיאה שומר על מראה עור צעיר ורענן, מפחית קמטים ואף מונע קמטים המופיעים טרם זמנם.

  1. מספקת הקלה במצבים של עור מגורה ו/או מתקלף גם בקרקפת

כמו שנכתב קודם, חמאת שיאה מעניקה לחות לעור ונחשבת לאנטי דלקתית. מאפיינים אלו הוכחו כיעילים לעור מגורה/מגרד ואף מצבים כמו פסוריאזיס או דרמטיטיס. עור יבש יכול להתקלף ואף להפוך להיות קשקשי, מה שיכול לגרום לגרד. הלחות והשומן שחמאת השיאה מכילה, מספקים לעור ולקרקפת את מה שהם צריכים במצבים אלו.

  1. מטפלת בשיער בקצוות מפוצלים

חמאת שיאה עשירה בויטמיני A וE ועל כן מרככת שיער יבש ונוטה להישבר.

בנוסף, מעניקה הרבה לחות משומן טבעי אך לא משאירה את השיער שומני ולכן יכולה לשמש גם כמרכך שיער טבעי

 

מעבר לחנות לרכישת חמאת שיאה במבצע

 

 


4 תגובות

  • egevepip

    http://mewkid.net/when-is-xuxlya3/ – Amoxicillin 500 Mg Amoxil sji.wibe.teva-beauty.com.awi.mi http://mewkid.net/when-is-xuxlya3/

  • ogiquzek

    http://mewkid.net/when-is-xuxlya3/ – Amoxicillin 500mg Dosage Amoxil vrj.bzgx.teva-beauty.com.bda.mp http://mewkid.net/when-is-xuxlya3/

  • huyolunabod

    http://mewkid.net/when-is-xuxlya/ – Amoxicillin Amoxicillin 500mg liq.xdwd.teva-beauty.com.njg.qb http://mewkid.net/when-is-xuxlya/

  • uginekakia

    http://mewkid.net/when-is-xuxlya/ – Amoxicillin No Prescription Amoxicillin Online hra.xffv.teva-beauty.com.jag.yp http://mewkid.net/when-is-xuxlya/

השאר תגובה

תגיות