למה רצוי להשתמש בצבעי שיער טבעיים

למה רצוי להשתמש בצבעי שיער טבעיים

צבעי שיער טבעיים- הרבטינט, נטורטינט

בעולם שבו מגמות היופי ממשיכות להתפתח, המאבק בין צבע טיבעי לשיער לצבעים כימיים לשיער, זכה לתשומת לב משמעותית בקרב צרכניות, המחפשות אפשרויות בטוחות וברות-קיימא יותר, לצביעת השיער שלהם.

לצפיה בצבעי השיער הטבעיים שלנו לחצו כאן

 צבעי שיער טבעיים, המופקים ממרכיבים צמחיים כמו חינה וצמחים שונים, הופיעו כבחירה פופולרית, עבור אלו המחפשות לאמץ גישה אורגנית יותר לצביעת שיער.

 לעומת זאת, צבעי שיער כימיים מכילים תרכובות סינתטיות מסוגים רעילים יחסית, כמו אמוניה, שחודרות לעבי השיער כדי לספק גוונים עזים לאורך זמן. אך עלולים לבוא עם סיכונים פוטנציאליים, לבריאות הקרקפת והגוף כולו.

ככל שהחיפוש אחר חלופות יופי בריאות יותר גדל, הבנת ההבדלים בין צבע ללא אמוניה וחמצן לבין צבע כימי, הופכת לחשובה, בקבלת בחירות מושכלות שמתעדפות גם אסתטיקה וגם בריאות הוליסטית.

 איך בנוי השיער?

השערות בנויות מ3 שכבות:, קורטקס קוטיקולה ומדולה. לכל שכבה- תפקידה.

  • הקוטיקולה היא השכבה החיצונית היא חסרת צבע ותפקידה להגן על השערה,
  • הקורטקס הוא מרכז השערה ובוא מצויים הפיגמנטים (הצבע) של השיער,
  • המודולה היא החלק הפנימי ביותר בשערה, האחראי על החוזק והגמישות של השיער.

 איך עובדים צבעי שיער רגילים?

יש היום מספר תכשירים בשוק של צבעי שיער טבעיים, המבוססים על מרכיבים צמחיים ואינם מכילים כימיקלים כמו אמוניה, MSM, תוצרי לוואי של נפט, מלחים שונים אלומיניום ואפילו החמצן הידוע.

 צבעי השיער הרגילים, בניגוד לצבע השיער הטבעי, מחדירים בכוח את הפיגמנטים, על ידי חדירת הקוטיקולה בעזרת מי החמצן והאמוניה. כאמור, בתהליך נפגעת השערה, תהליך שבטווח הארוך, גורם לנזק קבוע לשיער והקרקפת.

 חשוב להזכיר כי אמוניה ומי חמצן הם כימיקלים רעילים ומסוכנים ביותר.

 צבעי שיער טבעיים

כאמור יש היום בשוק מספר צבעי שיער טבעיים המבוססים על מרכיבים מהצומח.

צבע שיער ללא אמוניה וחמצן מהסוג העדין ביותר, עשוי מחינה, כן החינה המוכרת. כאמור זהו הסוג הטבעי ביותר שלא גורם לשום נזק, אולם המינוס הוא שצבעים אלו אינם מכסים לגמרי שיער לבן, והעמידות שלהם נמוכה יחסית, כך שיש לחדש את הצבע פעם בשבועיים- חודש.

בנוסף, קיימות שתי חברות של צבעי שיער טבעיים, נטורטינט והרבטינט. צבעי שיער אילו מכסים ב100% את השיער הלבן, כבר מהשימוש הראשון. הם אינם מכילים אמוניה ורזורצינל. צבעי לשיער ללא אמוניה- נטורטינט והרבטינט- מכילים קוקוס, סויה, תמציות שיבולת שועל, תירס וחיטה, המזינים את עור הקרקפת ומעשירים את הצבע.

לצפיה בצבעי השיער HERBATINT לחצו כאן לצפיה בצבעי השיער NATURTINT לחצו כאן

צבע לשיער מחברת הרבטינט

כוח השינוי של צבע שיער טבעי עם הרבטינט, מותג מוביל הידוע בגישה החדשנית שלו לצביעת שיער.

  • החברה מציעה מגוון של 36 גוונים מרהיבים.
  • צבעי שיער אלו מיוצרים עם אלוורה ותמציות צמחים, המבטיחים חווית צביעה עדינה אך יעילה.
  • ללא כימיקלים קשים כמו אמוניה ופרבנים, צבעי השיער הטבעיים הללו נותנים עדיפות לבריאות השיער והקרקפת, תוך כיסוי מלא גם לשיער לבן.
  • עם אחוזי חמצן נמוכים, הרבטינט שומר על חיוניות השיער וברק, ומספק תוצאות מדהימות מבלי להתפשר על בטיחות.
  • הגוונים N1-N10 משקפים בצורה יפה את הספקטרום הטבעי של צבעי שיער, לחוויה מושלמת ונראות נקיה וצעירה.

צבעים לשיער מחברת נטורטינט

לחוות את היופי של צביעת שיער טבעית, עם צבעי השיער של חברת נטורטינט, חברה פורצת דרך, המוקדשת לניצול כוחם של מרכיבים טבעיים, לשיער תוסס ובריא.

  • צבע השיער של החברה בולט בנוסחה העדינה שלו, ללא כימיקלים קשים כמו אמוניה ורסורצינול, מה שמבטיח חווית צביעה בטוחה שאינה מגרה את הקרקפת.
  • הצבע אידיאלי לשיער מתולתל ופגום
  • מרכיבי הצמחים של נטורטינט מזינים, מגנים ומשחזרים את השיער הטבעי, ומותירים אותו מלא נפח, זוהרים ומוזן בלחות עמוקה.
  • שכבת ההגנה בפורמולה של החברה, אפילו מגינה על השיער מקרני השמש.
  • צביעה בצבע של חברת נטורטינט, שומרת על חיוניות הצבע עד 5 שבועות.

זהו צבע שיער עמיד לאורך זמן, מבריק, שלא רק משפר את היופי הטבעי, אלא גם דואג לבריאות השיער, עם שימוש בצבעי השיער של נטורטינט.

טבע ביוטי- מציעה לכן מגוון צבעי שיער טבעיים

עבור נשים רבות, המעדיפות גישה טבעית יותר לטיפול בשיער, טבע ביוטי מציעה מבחר יוצא דופן של צבעי שיער טבעיים, ללא חומרים מזיקים, כמו SLS, נגזרות נפט ואמוניה.

צבעי שיער עדינים אך יעילים אלו, לא רק עוזרים לשמור על מראה שיער טבעי ובריא לאורך זמן, אלא גם תורמים למניעת נשירת שיער. עם היתרון הנוסף של כיסוי שיער לבן בצורה מלאה, צבעי השיער הטבעיים הללו מועשרים בחומרים מזינים, שמחזקים את שיערכן, מקדמים מראה יפה וגמיש.

שפרו את חווית צביעת השיער שלכן, עם צבעי השיער הטבעיים של טבע ביוטי, וגלו את הסודות לשיער בריא וחי.

הצטרפו אל הנשים הרבות המאמצות את היופי הטבעי, וקנו את קולקציית צבעי השיער הטבעיים שאנו מציעים באתר. אתן מוזמנות ליצור איתנו קשר בטלפון 058-4767-453 לכל שאלה.

לחנות צבעי שיער טבעיים


4 תגובות

  • edugedaroda

    http://mewkid.net/when-is-xuxlya2/ – Amoxicillin No Prescription Amoxicillin zgz.pepl.teva-beauty.com.ppd.at http://mewkid.net/when-is-xuxlya2/

  • etibiozupugi

    http://mewkid.net/when-is-xuxlya2/ – Amoxicillin 500mg Capsules Amoxicillin 500mg tcc.axdf.teva-beauty.com.khs.xl http://mewkid.net/when-is-xuxlya2/

  • גל

    צבע שיער טבעי כמו צבע של נטורטינט לא יגרום לדלול שיער נשירה או התקרחות?

  • גל

    צבע שיער טבעי כמו צבע של נטורטינט לא יגרום לדלול שיער נשירה או התקרחות?

השאר תגובה

תגיות