מהי שגרת הטיפוח הנכונה לקיץ?

מהי שגרת הטיפוח הנכונה לקיץ?

שוב עולות הטמפרטורות...הלחות בשיאה וזה סימן שכבר לגמרי קייץ!

איך שומרים על טיפוח נכון בימים החמים? אספנו לכם את הטיפים הטובים לעור בריא ומראה רענן.

מתחילים מבפנים

בריאות העור מתחילה מבריאות כללית ובחודשי הקיץ חשוב במיוחד לשתות הרבה מים, כדי לשמור על לחות מאוזנת. מיצים ממותקים וקפה נוטים לייבש את העור ולכן מים הם הבחירה הנכונה. שתייה מספקת של מים חיונית לבריאות הכללית וגם לבריאות העור.

בנוסף, יש לטפח את הפנים והגוף בהתאם על מנת להזין את העור בלחות טובה.

אל תוותרי על ניקוי פנים

נשים רבות משקיעות בקרם פנים איכותי ומזין, אך מוותרות על תכשיר לניקוי פנים. ניקוי פנים חשוב מאוד לשמירה על עור בריא, בכל עונה ובמיוחד בקיץ. במהלך היום זיעה ולכלוך טבעי מהאוויר, מעשן והסביבה "נדבקים" ואף סותמים את נקבוביות העור. שטיפה במים לא מנקה באופן מספק את הלכלוך הזה, ויש לשטוף אותו מהגוף ובמיוחד מהפנים  בעזרת סבון מתאים. ולסבן יום יום את הפנים עם סבון פנים או קצף סבון.

 רצוי לשלב לפחות פעם בשבוע גם פילינג לפנים ולגוף. הפילינג מסיר תאי עור מתים ומאפשר התחדשות תאי עור. יש להשתמש בסבון פנים ו\או בפילינג בערב, לפני השינה.

הגנה מהשמש

השמש הישראלית חזקה מאוד בחודשי הקיץ, ונזקי שמש פוגעים בעור ובבריאותו. חשוב לבדוק שקרם הפנים מכיל מסנן קרינה, או להימרח בתכשיר הגנה טבעי מהשמש בנוסף לקרם הפנים.

נשים בעלות עור בהיר ומנומש צריכות למרוח קרם הגנה על כל חלקי הגוף החשופים לשמש, כמו ידיים, רגליים וכו' על מנת שלא להישרף ולהינזק.

כיום, כמעט כל חברות הקוסמטיקה הטבעית מציעות גם קרם הגנה מהשמש עם מרקם קל, ספיגה טובה וחומרים טבעיים שמאפשרים לעור לנשום. כדאי לך לבדוק את קרם ההגנה של חברת "קטרינה", "מורז", "וולדה" ושל "ערוגות" ו "מיכל סבון טבעי".

בוחרים מוצרים מתאימים לעונה

בחורף, המלצנו לכן לבחור בקרם פנים שומני וכבד, כדי להגן על העור מנזקי רוח וקור, המייבשים אותו. כעת בקייץ קרם פנים שומני וכבד הוא לא מתאים ולא נעים...יש לבחור קרם פנים קליל יותר, שמכיל שמנים צמחיים קלילים, הנספגים במהירות, וגם מעניק הזנה ולחות טובה.

 מכף רגל ועד ראש

החום, הלחות והיובש משפיעים גם על השיער (במיוחד מי שנמצא הרבה בים) וגם על העור בכפות הרגליים. הליכה עם כפכפים או יחפים גורמת לעור יבש ולעיתים אף לסדקים או יבלות בכפות הרגליים.

כדי למזער את הנזק, כדאי למרוח מידי ערב קרם רגליים שומני, או חמאת שיאה טהורה, לאחר מקלחת ולפני השינה.

לטיפוח השיער והזנה שלו ניתן למרוח מעט שמן קוקוס על שיער רטוב, ולשטוף רק בבוקר (או יום למחרת)

 

נכתב על ידי צוות האתר

 


השאר תגובה

תגיות