איך מפנקים את היולדת?

איך מפנקים את היולדת?

זה לא כל כך פשוט "לקלוע בול" במתנות. וזה כל כך כיף להצליח להביא לחברה או מכרה מתנה שנראית לכאורה פשוטה, אבל היא מתאימה לה בול ומשמחת ממש! אז הנה רשימת 5 מוצרי חובה לכל אישה אחרי לידה, שהם במילים אחרות מתנה טובה שכל אמא טרייה (גם אם זה כבר ילד חמישי..) תדע להעריך ותשמח לקבל.

מארז מתנה טוב ליולדת מכיל גם משהו לתינוק וחשוב שיהיה בו גם משהו מפנק לאמא. התקופה הראשונה אחרי הלידה היא מאתגרת מכל הבחינות ורוב האימהות מחפשות דרכים פשוטות להירגע, להתאושש ולהתפנק. עיסוי טוב וקרם גוף מזין וריחני הם הדברים המועדפים על רוב האימהות הטריות.

אז מה המתנות המומלצות בתחום?

1. קרם גוף טבעי איכותי
בואו נודה באמת, כל מה שישדרג את המקלחת של היולדת למקלחת מפנקת – יעשה לה את היום. ובפרט קרם גוף, טבעי וריחני שיעניק לה תחושה של טיפוח ורכות. כדאי לבדוק על קרם הגוף של "אקו לאב" או "מיכל סבון טבעי". כל המוצרים שלהם מכילים תמציות טבעיות מצמחים ושמנים ואינם מכילים פאראבנים, SLS ופטרוכימיקלים אחרים.

2. תחליב עיסוי לסימני מתיחה של "פאלמרס"
מוצר חובה לאחר לידה. תחליב העיסוי של פאלמרס מכיל חמאת שיאה, ויטמין E, שמן ארגן וגם קולגן ואלסטין. ההרכב הסינרגטי הזה תומך בשיקום העור שנמתח ועוזר להחזיר את הגמישות ולהעלים סימני מתיחה.

3. שמן שקדים ותמצית שמן אתרי לבנדר
שמן שקדים ותמצית לבנדר הם מוצרי בסיס שחובה להחזיק בכל בית ותמיד כיף לקבל.
גם האמא וגם התינוק יכולים להתפנק בעיסוי מרגיע עם שמן שקדים וכמה טיפות של שמן לבנדר. שמן לבנדר הוא השמן האתרי הכי נפוץ והכי "ידידותי" שיש. הוא בטיחותי לשימוש בכל מצב, ובכל גיל, גם עבור תינוקות וגם עבור נשים הרות ומניקות. שמן אתרי לבנדר הוא שמן שמרגיע את הגוף ואת הנפש, עוזר להחלמה ומסייע בשינה טובה והרגעת כאב.

4. סבון ושמפו טבעיים לתינוק.
כזה שאינו מכיל שום חומרים כימיים או רעילים ושיש לו ריח כל כך נעים ומשכר שכולם בבית רוצים להתקלח איתו.

5. משחת החתלה של וולדה.
משחת החתלה מעולה, על בסיס קלנדולה, וכמו כל שאר המוצרים המעולים של חברת "וולדה" מדובר במוצר סופר אייכותי ונעים. מוצר שלא כל אמא מכירה, וללא ספק כל אמא תעריך ותשמח לקבל.

 למעבר לרכישה מארזי מתנה ליולדות

נכתב על ידי צוות האתר.


השאר תגובה

תגיות