אסיף - קוסטמטיקה טבעית

אסיף - קוסטמטיקה טבעית

הריחות שלהם נפלאים, התחשה טבעית וטהורה ומרגישים ש"אסיף קוסמטיקה" רקחו לנו שילוב מעולה בן הטבע הפראי והמדע המדויק.

כל מי שמחפשת מוצרי קוסמטיקה טבעיים ולא מוכנה להתפשר על איכות ויעילות – מוזמנת לנסות את ליין המוצרים החדש של "אסיף", לטיפוח הפנים, השיער והעור.

אחד היתרונות הבולטים ב"אסיף" זה השילוב המיוחד של החומרים הפעילים במוצרים. כחברת קוסמטיקה ששמה לעצמה למטרה להביא מוצרים טבעיים – נקיים מכל חומר כימי או תוסף ריח סינטטי, "אסיף" מצאה שילובים ייחודיים של ריחות וחומרים פעילים שלא רואים בכל מקום. והתוצאות נראות על פני העור 😊

מבין כל המוצרים אהבנו במיוחד את מסכת הפנים המשגעת, שמשלבת בין החימר הירוק הנפוץ, שיש לו יכולת ספיחת רעלים ושומנים מהעור, לבין חומצה היאלורונית וחומצה פנטותנית (5B) שעוזרות לרכך את העור ולהרגיע ולהגביר את הלחות הטבעית. בשונה ממסכות פנים אחרות, שיש להן נטייה לייבש את העור כחלק מתהליך הניקוי, השילוב המיוחד הזה מעניק גם הזנה וריכוך שמשאירים תחושה נעימה.

 

שמפו הנרולי סחלב של אסיף כבש אותנו גם כן, בזכות שילוב הריחות המשכר...שמשלב בין המתיקות של הסחלב וריח הפרדס הרענן של הנרולי. השמפו, שנקי ממלחים, משלב גם אומגה 3, שעוזרת במניעת קשקשים ומעודדת צמיחת שיער. שילוב המרכיבים יוצר שמפו נפלא, טבעי ושאינו מייבש את השיער ויש לו יכולת לטפח ולהזין את הקרקפת.

 מוצר נוסף שמייחד את אסיף הוא קרם הלילה אולטרה פילר. האמת היא, שרוב הנשים לא מבינות למה צריך גם קרם ליום וגם קרם ללילה, ונוהגות לבחור רק אחד, לרוב קרם יום.

ההפרדה בין קרם יום וקרם לילה נועדה לכסות את כל הצרכים של העור לטיפוח מיטבי. אומנם גם קרם יום וגם קרם לילה מכילים מרכיבים שמעודדים לחות והזנה, אבל קרם היום נועד להגן על העור מנזקים מבחוץ כמו נזקי שמש וקרינה, זיהום אוויר ועוד. וקרם הלילה מעניק לעור הזנה עמוקה יותר ומכיל רכיבים פעילים חזקים שפועלים בזמן שאנחנו ישנים, ואין שום גורם מפריע, כמו איפור או זיעה. לכן קרם הלילה של אסיף העשיר בחומצה היאלורונית ונוגדי חמצון, תורם להחלקת קמטים, החדרת לחות, הפחתה של פיגמנטציה או צהבהבות של העור ומעלה את החיוניות והאחידות בו.

בתוך המגוון הרחב אסיף מציעה גם סבון פנים דלעת או סבון פנים בוראג', סבוני גוף נפלאים ועוד ועוד...מי שרוצה רק להתנסות.. ולא יודעת מה לבחור, יכולה להתחיל עם ערכת ההתנסות של אסיף, "ערכת הדוגמיות" כוללת 6 מוצרים: סבון גוף לבחירה, שמפו לבחירה ומוצרי טיפוח לעור- סרום, קרם עיניים, קרם יום ומסכת פנים. התנסות קצרה במוצרים נתנה לנו את ההרגשה שמישהו פה חשב עלינו. ויצר מוצרים שמתאימים בדיוק לנו, הנשים. ריחניים, איכותיים ויעילים עם הרגשה של "טבע" עטוף בבוטיק.

 למעבר לרכישת מוצרי אסיף 


1 תגובה

  • איריס

    אשמח שיחזרו אליי 0544502257

השאר תגובה

תגיות