דאודורנט טבעי

דאודורנט טבעי

דאודורנטים טבעיים

המודעות הגדלה לבריאות העור ולנזקים הנגרמים מחומרים כימיים הבאים במגע עם העור, הן כגורם מגרה והן כנזק הנגרם כתוצאה מחדירת כימיקלים לגוף דרך העור, כמו כן לסכנה בחסימה של נקבוביות העור ופגיעה בבלוטות הזיעה מביאה צרכנים רבים להעדיף דאודורנטים טבעיים ללא אלומיניום וללא פרבנים בצורת רול און או סטיק לעומת דאודורנטים בצורת ספריי,  אנטי פרספירנטים המכילים מלחי  אלומיניום וחומרים כימיקלים.

הקיץ כבר כאן, השימוש בדאודורנט הופך לנחוץ יותר ויותר ככל שהטמפרטורות עולות. 
ניתן כאן סקירה קצרה על מגוון דיאודורנטים טבעיים ללא אלומיניום וללא חומרים כימיים, לאלומיניום אין באמת מקום בגוף האדם, זהו יסוד שפשוט לא נחוץ לנו בגוף ולשימוש יומיומי בו עלולות להיות השפעות מיזקות על הגוף בטווח ארוך, אז אם כך מדוע אנו מרססים, משפריצים, מורחים אותו על אחד (או ליתר דיוק שניים) מהאזורים הרגישים בגופנו כל יום?
הריחות הלא נעימים של הזיעה נוצרים כתוצאה מהצטברות חיידקים המפרקים את הזיעה על גבי העור ובמיוחד באזורים שאינם מאווררים. עיכוב פעילות החיידקים על ידי שמנים טבעיים המשמשים במיוחד מטרה זו מונע את ריח הזיעה, מטפח את העור, וכאמור מכייון שהחומרים הם ב100% טבעיים מונעים אדמומיות וגירויים הנגמרים כתוצאה מחסימת העור על ידי אלומיניום וכימיקלים אחרים ומשאיר על העור ריח נעים למשך מספר שעות.

השמנים הארומטיים המשמשים בדאודורנטים הטבעיים בריאים לגוף שכן הם אינם מפריעים לפעילות בלוטות הזיעה הכוללת סילוק רעלים מהגוף דרך העור.
פגיעה בבלוטות הזיעה עלולה לגרום להצטברות רעלים בגוף ובעטייה נזק רב בטווח הארוך.

השמנים ארומטיים המשמשים בדיאודורטים הטבעיים הינם בעלי ריח טוב והם שמנים אנטיספטיים, כלומר מחטאים חלק מהשמנים המשמשים להכנת דאודורנטים טבעיים הם: שמן קוקוס, שמן עץ התה, שמן לבנדר, שמן  קלנדולה, שמן פטצ'ולי, שמן רימונים, שמן אובליפיחה, שמן ורד הבר ושמן וניל. לשמנים אלה ריחות נפלאים והם מטפחים את העור בעת השימוש.
 
הדאודורנטים הנמכרים בטבע-ביוטי הם טבעיים ב100% ואינם מכילים אלומיניום או חומרים כימיים אחרים, הם מגיעים במגוון צורות שימוש:רול, סטיק ואבן:
  • דאודורנטים 100% טבעיים
  • ללא אלומניום
  • ללא פרבנים
  • ללא אלכוהול SLS ושאר כימיקלים.
  • מונעים ריח זיעה מבלי למנוע את תהליך ההזעה הבריא והחשוב.
חשוב לדעת:
הגוף צריך שבוע לווסת את כמות החיידקים ולהתרגל לדאודורנט חדש אל תתייאשו במהרה ולאחר שימוש של מספר ימים התוצאות ידברו עד עצמן.

 

מעבר לחנות לרכישת דאודורנט טבעי


השאר תגובה

תגיות