?מהו המינרל העוזר לבריאות העור

?מהו המינרל העוזר לבריאות העור

מי פה רוצה חיזוק בבניית חלבון? יצירת קולגן? חיזוק שיער, ציפורניים? עור מבריק?

סיליצאה (Silicea) הוא מינרל קורט המופק מקוורץ ויש לו פעילות מחזקת ובונה, הוא תורם לבריאות העור, השיער, השיניים והציפורניים ומשמש כתומך בניקוי גוף וחיזוק מערכת החיסון.

סיליצאה - מאיפה הוא מגיע?

סיליצאה, נקרא לעיתים גם סיליקה או חומצה סיליקית ומופק מהיסוד קוורץ. 

כמו כל המינרלים, גם סיליצאה מצויה בקרום כדור הארץ ונמצאת בכמויות מעטות במזון ובמי השתייה שלנו ובכמויות מזעריות בגוף האדם.

היתרון המיוחד של סיליצאה הוא התפקיד שלה בתהליך יצירת הקולגן - שהוא החלבון הכי שכיח בגוף האדם. קולגן הוא המרכיב העיקרי בתאים בגוף כמו רקמות חיבור, עצמות, גידים, כלי דם ותאי עור. לכן, תוספת של מינרל סיליצאה תורמת בחיזוק ובריאות העור, השיער, הציפורניים והעצמות.

השפעות אנרגטיות של סיליצאה

הרפואה האנרגטית ובעיקר ההומאופתיה מעריכה מאוד את ההשפעות הטיפוליות של סיליצאה זאת מאחר ויש למינרל "אנרגיה" או "רטט" מיוחד שתורם לאיזון אנרגטי ולכן מינרל זה משמש גם ברפואה האנרגטית. 

היתרונות הבולטים של מינרל הסיליצאה:

- חיזוק השיער והציפורניים: מאחר ונוכחות סיליצאה קשורה ליצירת קולגן, שימוש במינרל זה על ידי תוספי התזונה המתאימים עוזר לחזק את השיער ואת הציפורניים. לתוצאות טובות ניתן להשתמש בסיליצאה ג'יל או משחת שיניים.

-עור זוהר ובריא: שימוש בכמוסות ציליצאה ביוטי מעניק לעור מראה צעיר, בוהק וזוהר, גם זאת אודות ליכולתו של המינרל בייצור קולגן, החיוני לבריאות העור. נוכחות של קולגן עוזרת להפחתת קמטים ושמירה על עור גמיש ובעל מראה בוהק.

-ניקוי רעלים מהגוף: מחקרים מראים שלמינרל סיליצאה יש יכולת להיקשר לתרכובות מזיקות בגוף ולסייע בפינוי שלהן. בשל יכולת זו שימוש בסיליצאה עוזר לנקות פסולת ורעלנים מהגוף. 

-חיזוק מערכת החיסון: חיזוק מערכת החיסון הוא תוצר של ניקוי הרעלנים מהגוף. גוף נקי מפסולת הוא גוף חזק יותר ובריא יותר עם יכולות חיסוניות גבוהות. 

-בריאות העצמות: לקולגן יש תפקיד עם בבריאות העצם, נוכחות של קולגן עוזרת לעצמות בחוזק ובגמישות.

איך צורכים את המינרל סיליצאה?

קודם כל אפשר לצרוך מזונות עשירים במינרל, כמו דגנים מלאים, בננות ושעועית ירוקה. 

לצד מזון בריא זה ניתן לצרוך את המוצרים היעודיים שמכילים את המינרל, ומגיעים בצורת נוזל, קפסולה או ג'יל. 


למעבר לרכישת מוצרי סיליצאה


השאר תגובה

תגיות