לחדש את העור עם קלנדולה

לחדש את העור עם קלנדולה

 לא תאמינו כמה יתרונות מסתתרים מאחורי הפרח הצהוב והקטן הזה… 

לצמח הקלנדולה, הנקרא גם ציפורני חתול יש פעילות רפואית רחבה והוא יעיל לשימוש חיצוני על העור ולשימוש פנימי. בואו להכיר את הקלנדולה ולשמוע איך הוא יכול לשפר ולחדש לכם את העור. 

הדבר הראשון שחשוב לדעת על צמח הקלנדולה הוא שהוא צמח בטוח לשימוש ולכן מתאים גם עבור תינוקות קטנים ומבוגרים.

לקלנדולה פעילות רפואית רחבה, והוא מתאים גם לשימוש פנימי (בליעה) וגם לשימוש חיצוני על העור. האיכויות הבולטות של קלנדולה הן הרגעה, איחוי וטיפול בדלקות.

איך שמן קלנדולה עוזר לעור שלכם?

איחוי פצעים - מריחה של שמן קלנדולה או משחת קלנדולה על העור תעזור לאחות פצע ולחדש רקמה פצועה

דלקות - במצבים של דלקת, חום, אדמומיות - הקלנדולה מרגיעה את האזור ועוזרת לתהליך הריפוי

יובש, גרד וגירוי - אחת האיכויות העיקריות של שמן קלנדולה הוא הרגעה. מריחה מקומית או שהייה באמבט עם פרחי קלנדולה תעזור לכם להרגיע עור מגרד, מגורה, אדמומי או יבש מאוד. 

שמן קלנדולה מתאים גם לתינוקות קטנטנים הסובלים מיובש כללי בעור, נקודות של יובש מקומי, למשל על הפנים או הידיים וגם מתפרחת חיתולים. 

איך עושים את זה? מלאו אמבט במים חמימים ונעימים, הכניסו פנימה כחופן פרחי קלנדולה יבשים ו- 2 כפות שמן קלנדולה. ניתן לטפטף בנוסף 3-4 טיפות שמן לבנדר. שבו בתוך האמבט 10 דקות. 

פטריות, יובש קיצוני, פסוריאזיס- ניתן למרוח על פטריות עור או עור יבש משחת קלנדולה. המשחה מתאימה גם לפסוריאסיז ועוזרת להרגיע את הגרד.

הקלנדולה מתאים גם בשימוש פנימי. שימו לב- כמו כל צמח מרפא, לפני נטילה פנימית חשוב להתייעץ עם מטפל מקצועי ולקבל הנחייה אישית. באופן כללי ניתן להיעזר בקלנדולה להרגעת דלקות פנימיות, בפרט במערכת העיכול. 

בשל פעילות אסטרוגנית עדינה, צמח הקלנדולה משפיע גם על מערכת הרבייה הנשית ולכן מתאים לשימוש במצבים כמו שחלות פוליציסטיות, מיומה, חוסר איזון בווסת ועוד. 

שימוש פנימי יכול להתאים גם לטובת הורדת רמות כולסטרול ושומנים בדם, הרגעת עוויתות וכאבי התכווצות והרגעת מערכת העיכול. 


למעבר לרכישת מוצרי קלנדולה


השאר תגובה

תגיות