טיפול טבעי בכינים

טיפול טבעי בכינים

טיפול טבעי בכינים

 

הורים רבים נתקלים בתופעה של כינים אשר מתמקמות בראשי ילדיהם  הסטטיסטיקה אומרת כי הכינים שוכנות אצל 25% מילדי הגן ובית הספר בכל זמן נתון וכי הן יבקרו אצל כ-75% מהילדים לפחות פעם אחת במהלך חייהם לכן הסיכויים הם  שבסופו של דבר יגיעו גם לראש של הילד שלכם.

אם  אינכם רוצים לחשוף את הילדים לכימיקלים וחומרים מזיקים הבשורה הטובה היא כי קיימים מספק רב של תכשירים המבוססים על חומרים טבעיים ועוזרים להפטר מהכינים בקלות וביעילות.

ראשית נתחיל מלהבין את מחזור חיי הכינים, כינה ממוצעת חייה כחודש ומטילה כ5 ביצים המבלך חייה, ביצי הכינים נדבקות בצור חזקה ביותר לשערה ולכן לא מספיק להרוג או לסלק את הכינים פעם אחת, כי מחר יבקעו הביצים ויהיו כינים חדשות. צריך אחת משתים: או טיפול שהורג גם את הביצים, או לחזור על הטיפול שהורג את הכינים מדי יום, במשך דור שלם של כינים – כ10 ימים.

בעולם התכשירים הטבעיים לטיפול בכינים קיימים מספר חומרים אום נהוג לשלב בשמפו מרכך או שמן לשיער המסייעים להרחיק את הכינים ולהרוג את ביצי הכינים.

 

מעבר לחנות לרכישת תכשירים טבעיים להרחקת כינים

 

טיפול בשמנים ארומטיים:

שמן רוזמרין, שמן עץ התה, שמן לבנדר, שמן גרניום – ריחם של שמנים אילו דוחה את הכינים ולכן הם מתאימים למניעת הידבקות וגם להרחקת הכינים. לטיפול יש להוסיף את השמנים הנ"ל לשמפו ולמרכך הביתיים כ 20 טיפות ולהשתמש כרגיל בשילוב עם סירוק. למניעת הידבקות יש לטבול את קצות האצבעות במעט שמן ארומטי ולמרוח על השיער בבוקר, לפני ההליכה לבית הספר ולגן כדי שכינים חדשות לא יזחלו לעברו.

הדבר הנוח ביותר הוא לקנות תכשיר המיועד להרחקת כינים ומכיל בתוכו כבר את כל המרכיבים הנ"ל

כמו כן נדגיש כי קיימת חשיבות רבה לסירוק השיער במסרק כינים שמשפר מאוד את יעילות הטיפול, מומלץ לסרק כשהשיער רטוב או לאחר חפיפה במרכך, דבר שיסייע למסרק להחליק בעד השיער ללא קשרים וכאבים. מסרקים קרוב לקרקפת, וכדאי לסרק את כל הראש לפחות פעמיים בכל סירוק. לאחר כל מעבר של המסרק בשיער בודקים אם נשארו ביצים וכינים על שיני המסרק.

עד כמה שזה נשמע ברור מאליו – לא לשים נפט על השיער!

 

מעבר לחנות לרכישת תכשירים טבעיים להרחקת כינים

 

 


השאר תגובה

תגיות