ד"ר קרבלניק

ד"ר קרבלניק

ד"ר קרבלניק - טריטליין

טריט ליין היא חברה ישראלית לקוסמטיקה רפואית המיישמת תפיסה חדשנית בטיפוח עור הפנים והגוף, 
יחודיות מוצרי החברה היא בשילוב חומרים פעילים מתקדמים מעולם הקוסמטיקה עם תמציות צמחי מרפאו והינם מבוססים על חומרים טבעיים. מוצרי החברה פותחו על ידי ובפיקוח צמוד של ד"ר קלרה קרבלניק, מומחית לרפואת עור.

נסיונה של ד"ר קרבלניק במשך למעלה מ-30 שנים בטיפול ומניעה של בעיות עור, הביא לפיתוחה של סדרת המוצרים המבוססת על ידע רפואי מעמיק. ייחודיות מוצרי חברת טריט ליין היא בשילוב חומרים פעילים מתקדמים מעולם הקוסמטיקה עם תמציות צמחי מרפא. מרכיבי הסדרה נבחרו בקפידה לאחר שיעילותם הוכחה במחקרים מדעיים. בפיתוח המוצרים שותפו רופאי עור, מומחים בכירורגיה פלסטית, נטורופתים, כימאים, ביו-כימאים וקוסמטיקאיות מהשורה הראשונה.

מוצרי חברת Treat Line הינם בעלי סגולות אנטי דלקתיות ואנטי אייג'ינג. התכשירים מכילים חומרים פעילים בעלי יעילות מוכחת, עם זאת הם בטוחים לשימוש בכל גיל ולכל סוגי העור. מוצרי חברת Treat Line מיוצרים בישראל, מותאמים במיוחד לאקלים הישראלי, מאושרים על ידי משרד הבריאות, לא נוסו על בעלי חיים ועוברים בדיקות איכות קפדניות.

המוצרים מיוצרים בישראל, מותאמים במיוחד לאקלים הישראלי, מאושרים על ידי משרד הבריאות, לא נוסו על בעלי חיים ועוברים בדיקות איכות קפדניות.

בטבע ביוטי  אנו מחזיקים ומוכרים רק מוצרי טיפוח וקוסמטיקה המבוססים על חומרים טבעיים ואיכותיים עם הקפדה על איכות המוצרים

כמו כן תוכלו למצוא את כל מוצרי הטיפוח והיופי הטבעיים כאן בטבע ביוטי במחירי מבצע הזולים בארץ.

באתר טבע ביוטי תוכלו למצוא את כל מוצרי ד"ר קרבלניק במחירי מבצע

מעבר לחנות מוצרי ד"ר קרבלניק במחירי מבצע


השאר תגובה

תגיות