מוצרי שיער עם קרטין

מוצרי שיער עם קרטין

שמפו קרטין

שמפו הוא אולי מוצר הטיפוח השימושי ביותר שיש לנו, השימוש בשמפו איכותי חשוב מאוד לשמירה על שיער בריא ויפה למראה, לפני שנסביר על חומר הקרטין היכול לשפר מאוד את בריאות נפח ומראה השיער חשוב להתחיל ולהסביר מה רצוי שלא יהיה בשמפו שלנו: שמפו המכיל חומרים כימיים כמו נגזרי נפט או מלחים כמו SLS ופרבנים יכול להזיק מאד לחוזק ומראה השיער ובעיקר בשימוש ממושך

 

מה הוא קרטין?

קרטינים הם קבוצת חומרים חלבוניים בלתי מסיסים המרכיבים בגוף אדם את האיברים החיצוניים כמו השיער העור והציפורניים, החלבנים בקרטין מורכבים מחומצות אמינו קטנות מאוד ולכן מבחינה כימית הן יוצרות מבנין חזים במיוחד, עד כדי כך שהקרניים של בעלי החיים עשויים בעיקרן מקרטין..

למה קרטין טוב לשיער?

קרטין הינו חומר בעל מבנה מולקולרי זעיר המסוגל לחדור את סיב השערה ועל ידי כך לחזק אותו. הקרטין ממלא את הסדקים הקיימים במעטפת השערה הפגומה, משפר את מרקמה ומחליק אותה לאפקט של שיער חלק. הקרטין רצוי במיוחד לאחר טיפולי החלקת שיער כיוון שהוא עוזר לשמור על האפקט של ההחלקה לזמן ארוך יותר. 

שיער פגום או יבש הוא למעשה שיער המאבד את רכיב הקרטין שבו ולכן הוא זקוק לעזרה חיצונית לשיקום ולכן כל תכשיר שיש בו את רכיב הקרטין יהיה יעיל יותר להזנה מאשר תכשיר זהה ללא רכיב הקרטין.

 

ניתן להשיג תכשירי שיער טבעיים המכילים קרטין בצורת מסיכה לשיער שמפו או מרכך.

 

מעבר לחנות לרכישת מוצרים טבעיים עם קרטין

 

 


השאר תגובה

תגיות