אבקת קולגן לשימוש קוסמטי

אבקת קולגן לשימוש קוסמטי

בעיות קוסמטיות הנגרמות כתוצאה ממחסור בקולגן

 

מה הוא קולגן?

קולגן הוא חלבון חזק ביותר הנפוץ מאוד בגוף בעיקר בסיבי הגוף החזקים כמו עצמות, גידים עור וכו'. הוא משמש גם כ"חומר מילוי" טבעי הנמצא בין תאי העור והשומן ועוזר לשמור על מראה עור מתוח וחלק ובחידוש והסרת תאי עור מתים, הוא מרכיב מרכזי בכל אברי הגוף הקרניים כמו שיער ציפורניים ועור ולכן חשיבותו הרבה כחומר קוסמטי טבעי, קיימים היו בשוק המון תכשירים גם חיצוניים וגם פנימיים המכילים תוספת של קולגן.

 

אילו תופעות נגרמות כתוצאה ממחסור בקולגן?

מחסור בקולגן עלול לגרום למראה עור מקומט ציפורניים ושיער שבורים בעיות שיניים וכן החלשות של מערכת השלד, הנקודה המרכזית היא כי הגוף מייצר את הקולגן באופן עצמאי אך ייצורו הולך ופוחת עם השנים וכבר בשנות העשרים המאוחרות ניתן להתחיל להרגיש במחסורו ולכן חשוב להרגיש את הגוף ולהכיר את התסמינים המקדימים.

עור חסר נפח

בצעירותנו מראה העור מתוח ומלא, מתחת לעיניים ובלחיים "שמנמנות" של ילדים רואים זאת במיוחד. עם הגיל מאגר הקולגן מתחיל להדלדל והעור נהיה חסר חיים וריק ומתחילים להתפתח קמטים, זאת בשל ירידה בייצור הקולגן.

נשירת שיער

שיער נושר יבש ושבור עלול להיות סימן רציני למחסור בקולגן. עם ירידה בייצור הקולגן יש פגיה בצמיחת השיער הוא עלול להתפצך ולהשבר, בדרכ תופעה זו תהיה מלווה גם בתופעה דומה בציפורניים.

כאבי פרקים

כאבים באזור הבירכיים הקרסוליים ומפרקי הרגל ובזמן הליכה יכוליםם להיות סימן למחסור בקולגן שהוא מרכיב מרכזי בסחוס המפריד בין העצמות ובגידים במחברים את השריר לעצם.

 קמטים

מכיוון כי קולגן הוא למעשה "חומר מילוי" טבעי המצוי בשכבות העור החיצוניות בין תאי העור מחסור בקולגן למעשה גורם למראה של עור מקומט 

 

כיצד עובדים תוספי תזונה קולגן?

ראשית צריך לדעת כי לא כל קולגן מתאים לשימוש קוסמטי, הקולגן "הקוסמטי" קרוי קולגן סוג 3 ואותו יש לרכוש על מנת לעזור בשיפור המראה.

לקיחת תוסף תזונה קולגן למעשה אינה תורמת ישירות להגדלת כמות הקולגן בתאים הרלוונטים אלה עובדת על ידי כך שהיא "מאותת" לגוף שהוא מאבד כמות גדולה של קולגן וגורמת לו לייצר באופן טבעי כמות מוגברת של קולגן.

 

לסיכום:

אם אתם  סובלים מהתופעות הנ"ל או  באופן כללי הגעתם לגיל שבו רתי כבר להתחיל לקחת קולגן יש מספר אופציות גם בלקיחה פנימית וגם כמריחה ישירות לעור הפנים.

 אם היינו צריכים למהליץ על תוסף תזונה אחד היכול באופן טבעי לשפר את מראה העורבצורה משמעותית היינו ממליצים על קולגן ללא ספק.

 

מעבר לחנות לרכישת מוצרי קולגן

 


השאר תגובה

תגיות