יתרונות שמן ארגן כתכשיר קוסמטיקה טבעית

יתרונות שמן ארגן כתכשיר קוסמטיקה טבעית

יתרונות של שמן ארגן כתכשיר קוסמטיקה טבעית

 

ארגן הוא שמן המופק מעץ הארגן הגדל במרוקו ונקרא בשפת המקומיים כעץ החיים בשל תכונותיו הבריאותיות גם למאכל וגם כתכשיר קוסמטי, עץ האגן הוא צמח קשוח ועמיד במיוחד, הוא שורד כמעט ללא מים ויכול לחיות עד לגיל של 150-200 שנים תכונות אילו נובעות מהרכיבים החיוניים בעץ הארגן.

שמן הארגן נקרא גם לעיתים בשם זהב נוזלי ולא בכדי, מיבול הפירות של כ6 עצי ארגן ניתן להפיק רק ליטר 1 של שמן ארגן טהור ולכן מחירו יקר וחשוב כאשר רוכשים שמן ארגן לבדוק כי אכן הוא לא מזויף ולא מדולל ונמצא בצורתו המקורית והטבעית, כמו כן חשוב לבחור שמן ארגן המופק בתהליך של כבישה קרה וסחיטה ארוכה ללא חימום.

בשנים האחרונות צבר שמן הארגן פרסום בעולם המערבי בשל הרכבו ותכונותיו הטובות וכן פורסמו מספר מחרים המוכיחים זאת, שמן הארגן מכיל ריכוז גבוה של: ויטמין E, נוגדי חמצון וחומצות אומגה 3 6 9  הידועים כמחדשים, מחיים ושומרים על העור וכן עוזרים לטפל בצורה טבעית בבעיות עור שונות.

 

אילו שימושים ניתן לעשות בשמן הארגן כתכשיר קוסמטי טבעי ?

  • טיפול באקנה – בשל תכולת הויטמין E הגבוה שבו שמן הארגן מטפל ומרגיע את עור הפנים הנגוע בפצעי אקנה ויכול לעזור להעלימם
  • אנטי איג'ינג – חומצות השומן החיוניות שבשמן הארגן עוזרות לשמירה על מראה עור צעיר ורענן ומניעה של פיגעי עור להתרחש על עור הפנים.
  • מעניק לחות לעור – שמן הארגן נספג בקלות ואינו שמנוני וכבד מדי ולכן מתאים מאוד כמעניק לחות, ניתן לערבב מספר  טיפות של שמן ארגן בתוך הסבון או השמפו בו משתמשים.
  • מרכך שיער – שמן ארגן שומר על מראה שיער בריא ומלא ומונע את שבירתו, ניתן לרכוש תכשיר המכיל בתוכו כבר את שמן האגן או לערבב מספר טיפות של שמן ארגן בתוך המרכך לפני השימוש בו.
  • טיפול ביובש בשפתיים- מריחה של שמן ארגן על שפתיים יבשות ושבורות עוזר מאוד להקל באופן מיידי ולהחיות את העור היבש.

טיפ: כדאי לרכוש שמן ארגן המגיע בבקבוק כהה וסגור היטב על מנת לשמור עליו מנזקי השמש והתחמצנות.

 

מעבר לחנות לרכישת מוצרי ארגן

 

 


השאר תגובה

תגיות