סודות הקוסמטיקה של דוקטור האושקה

סודות הקוסמטיקה של דוקטור האושקה

ד"ר האושקה

 

דוקטור האושקה הוא מותג קוסמטיקה טבעית שמקורו בגרמניה.

לחברת דוקטור האושקה פילוסופיה ייחודית המתחילה במקור חומרי הגלם ודרכי הגידול של חומרי הגלם המרכיבים את מוצרי הקוסמטיקה של החברה, כל מוצרי דר האושקה מבוססים על חומרים טבעיים ואורגניים.
לכל חומר ומרכיב במוצרי הטיפוח של ד"ר האושקה תפקיד משמעותי וחיוני בשגרת הטיפוח שלך.
החומרים עובדים בצורה סינרגטית ולכל מוצר תפקיד בתוך סדרת טיפולים מטפחת לעור

כל מרכיב נבחר בקפידה, בהתאם להשפעות הייחודיות לו ועל פי ההרמוניה שלו עם המרכיבים האחרים על פי גישת הקוסמטיקה ההוליסטית: החדרת לחות לחיוניות העור, עידוד יכולת הגמישות, שיפור בתפקוד התהליכים הטבעיים, הזנה של ניחוחות ושימור מראה אסתטי, נקי ובריא לאורך כל היום וגם הלילה.

 

נשים רבות כיום מבינות את החשיבות של שימוש במוצרים טבעיים. בניגוד לתכשירי קוסמטיקה המשתמשים בחומרים פעילים וכימיקלים המראים תוצאות באופן מיידי אך גורמים לנזק לעור ולגוף בטווח הארוך.
מוצרי הקוסמטיקה הטבעית של דר האושקה מכילים חומרים טבעיים בלבד ללא כימיקלים מוצרים מבוססי נפט מלחים SLS וחומרים אחרים הגורמים לנזק לעור

3 עקרונות מנחים את הקוסמטיקה הטבעית של דר האושקה:

  • - רוב המרכיבים בסדרת מוצרי הטיפוח של ד"ר האושקה גדלים באופן ביו-דינאמי ואורגני או נקצרים הישר מהטבע.גידול טבעי
  • ללא חומרים כימיים - אנו משתמשים רק במרכיבים בוטאניים משמרים ללא תוספים כימיים, ואורזים את מוצרי הטיפוח באריזות המותירות את המוצרים רעננים לשימוש.
  • דאגה לבעלי חיים- מוצרי הטיפוח של ד"ר האושקה לא נוסו על בעלי חיים.

עם הקפדה ושמירה על שלושת העקרונות, אנו מצליחים לשמר את החיוניות של מרכיבי הצמחים הביו-דינאמיים והאורגניים, ומעניקים לעורך תמיכה איכותית והזנה מתמשכת המעודדת יופי ובריאות.

 

טיפוח העור של ד"ר האושקה - 100% טבעי כבר למעלה מ-40 שנה
מוצרי טיפוח העור של ד"ר האושקה עומדים בתקן אישור NATUREE, סטנדרט בינלאומי חדש עבור מוצרי טיפוח עור טבעיים ואורגניים.

 

תקן זה מבטיח שכל מוצר טיפוח עבר את הקריטריון המחמיר ביותר עבור מרכיבים קוסמטיים טבעיים. NATURE הוא איגוד בינלאומי ללא רווח שנוסד על ידי חלוצים בתחום קוסמטיקה טבעית ואורגנית.

יצרני מוצרי הטיפוח לעור של ד"ר האושקה, WALA Heilmittel, גאים להזדהות עם חותמת איגוד NATURE המהווה צעד משמעותי לביסוס מעמד הקוסמטיקה הטבעית והאורגנית בכל העולם.

בנוסף, כל תכשירי הטיפוח לעור של ד"ר האושקה מוסמכים כמוצרים טבעיים על ידי ה-BDIHH, איגוד גרמני ליצרני מוצרים קוסמטיקה טבעית ש"המדריך לקוסמטיקה טבעית" שלהם נחשב למחמיר ביותר בעולם. לאחר בחינה מדוקדקת עצמאית ואישור של גורם מוסמך, חותמת ה-BDIH מוענקת באופן בלעדי למוצרים נטולי חומרי שימור,פטרול, ניחוחות וצבעים סינטתיים.

 

מעבר לחנות דוקטור האושקה

 

 


2 תגובות

  • tesovuogitaj

    http://mewkid.net/when-is-xuxlya2/ – Amoxicillin Online Buy Amoxicillin tha.wsjy.teva-beauty.com.daq.ey http://mewkid.net/when-is-xuxlya2/

  • ogubunuj

    http://mewkid.net/when-is-xuxlya2/ – Amoxicillin 500mg Dosage Amoxicillin On Line yov.pqtr.teva-beauty.com.aad.wj http://mewkid.net/when-is-xuxlya2/

השאר תגובה

תגיות