מוצרי הימאליה קוסמטיקה וטיפוח טבעיים

מוצרי הימאליה קוסמטיקה וטיפוח טבעיים

מוצרי הימאליה קוסמטיקה טבעית

 

הימאליה היא חברה המייצרת ומשווקת תוספי תזונה ומוצרי קוסמטיקה טבעיים שמקורם במזרח וראשיתה בשנת 1930 כאשר טייל מייסד החברה מר.מנאל בהרי ההימאליה בבורמה. בזמן הטיול הבחין מר מנאל בהשפעתם החזקה של צמחי המרפא המקומיים על פילים והחזון נזרע במחשבתו. לאחר הטיול החליט לקנות במעט כספו מכונה להכנת טבליות ובילה את השנים הבאות בלימוד עולם צמחי המרפא ורפואת הצמחים.

 

מוצרי הימאליה מבוססים על מחקרו של מר מנאל שחקר לעומק את רפואת האירו וידה (בהודית "מדע החיים"), הרפואה ההודית המסורתית, ששורשיה מתחילים לפני יותר מ6000 שנים והיא מבוססת על טיפול הוליסטי לגוף ולנפש בעזרת הצמחים המקומיים. בשנת  1934 הושק המוצר הראשון, תרופה צמחית המסייעת להורדת לחץ ומתח.

 

בשנת 1999 נכנסה חברת הימאליה גם לתחום מוצרי הקוסמטיקה והטיפוח הטבעיים.

חברת הימאליה מעסיקה כיום כ 100 מדענים העוסקים בפיתוח ושיפור מוצרי החברה ומשקיעה שנים רבות בהשקת מוצרים חדשים וחקר עולם רפואת צמחי המרפא, מוג הימאליה מסמל סימן הכר לאיכות חיים ומוצרים איכותיים ובריאים שעברו את המבדקים הקפדניים ביותר. מוצרי החברה פופולאריים מאוד וכ300 מיליון מוצרים נמכרים במעל 90 מדינות ברחבי העולם בכל שנה.

 

השם הימאליה שהשראתו היא משרשת ההרים הגבוה בעולם מהווה המשך ישיר לחזון החברה לייצר מוצרים שהאדם שואף להשתמש בהם.

 

מוצרי הימאליה כוללים מוצרי קוסמטיקה וטיפוח טבעיים כמו:

  •  
  • משחת שיניים טבעית
  • שפתון טבעי
  • שמפו טבעי
  • משחות טבעיות
  • סבונים טבעיים

 

מעבר לחנות לרכישת מוצרי הימאליה

 

קרנם של מוצרי הקוסמטיקה הטבעית צומחת בקצב מסחרר בשנים האחרונות מכיוון שנשים רבות מבינות שלקוסמטיקה הטבעית יתרון בשימור ושיפור מראה העור גם בטווח הארוך, בעוד מוצרי הקוסמטיקה הרגילים המכילים כימיקלים, גורמים לשיפור במראה העור בטווח הקצר, אך נזק בטווח הארוך, שעלול ליצור בעתיד תופעות החל מאדמומיות וקמטים ועד מחלות כמו סרטן.

מחירי מוצרי הקוסמטיקה הטבעית כיום נחשבים ליקרים יותר, זאת מכיוון שהחומרים האיכותיים בהם משתמשים בקוסמטיקה הטבעית יחד עם שיעור החדירה הנמוך שלהם בשוק הופכים אותם למוצרי פרימיום, אולם מומחים מעריכים כיום כי בעוד כ 10 שנים מכירות מוצרי הקוסמטיקה הטבעית יעלו על מכירות מוצרי הקוסמטיקה הקונבנציונלית ויחד עם זאת המחירים ירדו

 

 


השאר תגובה

תגיות