מוצרי טיפוח טבעיים וקוסמטיקה טבעית

מוצרי טיפוח טבעיים וקוסמטיקה טבעית

מוצרי טיפוח טבעיים

 

 למה כדאי להשתמש במוצרי קוסמטיקה וטיפוח טבעיים:

נשים רבות כיום, ובעיקר נשים צעירות, יודעות כי מוצרי טיפוח וקוסמטיקה טבעיים הם העתיד של עולם היופי. מוצרי הקוסמטיקה הטבעיים אומנם נחשבים ליקרים יותר אך איכות עולה עשרות מונים על איכות מוצרי הקוסמטיקה הרגילים שקיימים כיום ברשתות הפארם.

 

הסיבות בגללן הפופולריות של מוצרי הטיפוח והקוסמטיקה הטבעיים עולה הן:

 

איכות חומרי הגלם - אם לא ידעתן המרכיבים העיקריים במרבית הקרמים ומוצרי היופי הקונבנציונליים הם מים, גליצרין, ווזלין  ונגזרי מוצרי נפט כאלה ואחרים. חומרי הגלם הללו זולים מאוד ולעיתים רבות הם דווקא שימושיים במובן שהם כן מראים תוצאה של אור חלק, זוהר ומתוח בטווח הקצר ובאופן מיידי אחרי השימוש אך הנזק לו הם עלולים לגרום לאחר שימוש ממושך במשך שנים הוא החל מאור יבש וסדוק ועד מחלו עור קשות כמו מלנומה.

 

נזק בטווח הארוך – חומרי הקוסמטיקה הרגילים מכילים כאמור נגזרי תוצרי נפט, מלחים שונים וחומרים משמרים רבים העלולים לגרום לנזק רב לעור לאחר שימוש ממושך במשך שנים. חלק מחומרים אילו הוכחו במחקרים כגורמים לגירויים, עור יבש, אדמומיות, דילול שכבת העור ומחלות עור היכולות להיות קלות או קשות.

 

במוצרי קוסמטיקה טבעית חומרי הגלם מגיעים לרוב מהצומח והם אינם חומרים כימיים ולכן איכותם גבוה מאוד. הם אינם מעובדים ואינם מעורבבים עם מלחים ומשמרים שונים המגללים את איכותם.

חומרי הגלם במוצרי הטיפוח הטבעיים מזינים את העור ומסייעים לשמור עליו גם בטווח הקצר וגם בשימוש ממושך לאורך זמן והם עשויים אף לעזור בריפוי וטיפול במחלות עור שונות בדיוק הפוף מחומרי הקוסמטיקה הרגילים.

 

מעבר לחנות מוצרי קוסמטיקה טבעית

 

חומרי הגלם העיקריים בהם משתמשים בקוסמטיקה הטבעית הם:

חמאת שיאה – חמאת שיאה היא התוכן של אגוז הנקרא המופק מעץ השיאה הגדל באפיקה. אגוז זה מכיל מעיין חמאה לבנה הידועה כבר מאות שנים ברפואה הטבעית כחומר להזנה ולחות של העור.

 

שמנים אתריים – שמנים המופקים מתמצית צמחי מרפא שונים ומשמשים במספר אופנים גם כריפוי באמצעות ארומתרפיה וגם למתן ריחות נעימים באופן טבעי למוצרי הטיפוח הטבעיים.

 

צמחי מרפא – מוצרי הקוסמטיקה הטבעיים מכילים תמציות של צמחי מרפא המסייעים למצבים שונים של העור באופן טבעי למשל: לבנדר, קלנדולה, אובליפיכה ועוד.

 

לסיכום שימוש במוצרי קוסמטיקה טבעיים מסייע לעור ועוזר לשמור על מראה יפה ורענן גם בטווח הקצר וגם בטווח הארוך ולאורך שנים רבות


השאר תגובה

תגיות