קמדיס

קמדיס

מוצרי קמדיס

קמדיס היא חברת דרמו-קוסמטיקה ישראלית שנוסדה ב2003 על ידי מטפלים ברפואה סינית בעלי ידע ברפואת עור. הרעיון של מייסדי החברה היה להשתמש ולשב בין כוח הריפוי של צמחים מהרפואה הסינית המסורתית יחד עם המדע המודרני.

חברת קמדיס עוסקת מאז הקמתה במחקר ופיתוח של מוצרים יחד עם מחקרים המוכיחים מדעית את יעילותם של הצמחים, שחלקם נמצאים בשימוש כבר אלפי שנים ברפואה הסינית המסורתית.

מוצרי קמדיס מבוססים על צמחי מרפא שנרקחו במיוחד להטיב לעור ולעבוד בטבעיות עם העור על מנת להקל על תסמינים כגון: אקנה, פסוריאזיס, אטופיק דרמטיטיס, עור יבש, סבוריאה דרמטיטיס ועור מגורה. יעילות המוצרים הוכחה אף היא בניסויים קליניים שפורסמו וממשיכים להתפרסם בכתבי עת מדעיים ומוערכים בתחום רפואת העור.

 

מהי מחלת העור אטופיק דרמטיטיס?

אטופיק דרמטיטיס או בשמה המוכר בישראל "אסתמה של העור", הינה הסוג הנפוץ ביותר של אקזמה ונפוצה בעיקר בקרב ילדים. אטופיק דרמטיטיס הינה מחלת עור דלקתית כרונית, המאופיינת בגרד ויובש של העור. מתבטאת בשטחי עור אדומים, יבשים ומאוד מגרדים המופיעים אצל ילדים בעיקר בקפלי העור במרפקים, מאחורי הברכיים ובשורשי כפות הידיים ואילו אצל מבוגרים המחלה באה לכדי ביטוי בעיקר בפנים והצוואר, בית חזה והגפיים. 

בישראל ישנם כ – 300 אלף הסובלים מהמחלה. כ 90% מהם הינם תינוקות וילדים. 

 

מעבר לחנות לרכישת מוצרי קמדיס

 

 


השאר תגובה

תגיות