קוסמטיקה טבעית טבע ביוטי

קוסמטיקה טבעית טבע ביוטי

קוסמטיקה טבעית טבע ביוטי

טבע ביוטי היא חנות אונליין למכירת מוצרי קוסמטיקה טבעית ומוצרי טיפוח טבעיים.

מה היא קוסמטיקה טבעית?

קוסמטיקה טבעית היא כל קטגוריות מוצרי הטיפוח והיופי שבין חומרי הגלם בהם משתמשים לייצרה לא נמצא: חומרים שלא באים מהטבע, כימיקלים וחומרים פעילים מזיקים.

במוצרי קוסמטיקה טבעית לא יהיו חומרים שהם נגזרי או תוצרי נפט, לא יהיו מלחים מזיקים כמו SLE וSLES, לא יהיו כימיקלים כמו פרבנים ואמוניה וכו'

אם תקראי היטב את האותיות הקטנות על מוצרי הקוסמטיקה הרגילים תבחיני כי חומרים מזיקים אלה מצויים כמעט בכל תכשיר קוסמטי רגיל בשוק. זאת מכיוון שהחומרים הנ"ל נחשבים לזולים ועוזרים ליצרני הקוסמטיקה להשיג: ריחות, מרקמים, אורך חיי מדף, תחושת הקצפה וכו' במוצריהם.

 

למה עדיף להשתמש במוצרי קוסמטיקה וטיפוח טבעיים?

מוצרי הקוסמטיקה הרגילים מכילים כימיקלים ומלחים שונים. חומרים אלה לעיתים גורמים לתחושה נעימה וקבלת מראה יפה על העור או השיער באופן מיידי, אולם, יכולים לגרום לנזק לעור ולשיער בטווח הארוך ולאחר שימוש ממושך של שנים התוצאות של החשיפה לכימיקלים נצברת בעור ובשיער ויכולה לגרום לתופעות כמו: רגישות, אדמומיות, סדקים ודילול העור, שיער שבור ומחלות שונות.

בקוסמטיקה הטבעית משתמשים בתחליפים טבעיים לכימיקלים, לדוגמא: שמנים אתריים, תמציות צמחים, חמאת שיאה, חימר ירוק וחומרים נוספים המגיעים ישירות מהטבע ועוזרים להשיג את אותן התוצאות באופן טבעי.

 

מהם החסרונות בשימוש במוצרי קוסמטיקה טבעית?

שימוש במוצרי הקוסמטיקה הטבעית לא תמיד ייתן את התוצאה המיידית של מראה עור חלק ומתוח אבל, שימוש במוצרי קוסמטיקה טבעית כן ייתן תוצאות חיוביות לאחר שימוש יותר ממושך וחשוב מזאת לא יגרום לנזק בטווח הארוך.

לעיתים כבני אדם קשה לנו להסתכל שנים קדימה ובמיוחד בעידן המודרני אנחנו רוצים לראות תוצאות מיידיות, חשוב לזכור שבשימוש במוצרי קוסמטיקה טבעית התוצאות אינן מיידיות בדרך כלל אבל גם לא נקבל את הנזק שנגרם לאחר שנים של שימוש בכימיקלים.

 

האם מוצרי קוסמטיקה טבעית יקרים יותר?

התשובה הקצרה היא לא תמיד.

קיימים היום בעולם מותגי קוסמטיקה רגילים, יקרים מאוד, רק בגלל השם והמותג.

מוצרי הקוסמטיקה הטבעית לא בהכרח יהיו יקרים יותר וכמו בכל מוצרי צריכה קיים טווח מחירים רחב בין מותגי קוסמטיקה טבעית יקרים יותר ובין מוצרים בסיסיים זולים יותר. ניתן למצוא גם מוצרי קוסמטיקה טבעית במבצע.

 

מוצרי קוסמטיקה טבעית:

קרמים טבעיים

שמפו טבעי ומרכך טבעי

סבונים טבעיים

 

 


השאר תגובה

תגיות