שמן זרעי רימונים הלהיט של הקוסמטיקה הטבעית

שמן זרעי רימונים הלהיט של הקוסמטיקה הטבעית

שמן זרעי רימונים

שמן זרעי רימונים הוא אחד מהשמנים טבעיים היקרים והנדירים ביותר, זאת מכיוון שמדרשות כמויות גדולות מאוד של זרעי פרי הרימון על מנת להפיק ממנו מעט שמן טהור, אך כמו כל הדברים הנדירים לא צריך הרבה ממנו על מנת ליהנות מהיתרונות הבריאותיים הגלומים בו.

מה מיוחד בשמן זרעי רימונים?

מה שמייחד את שמן הרימונים מנקודת הראות של הקוסמטיקה הטבעית היא שני מרכיבים עיקריים הקיימים בו:

1.חומצה פוניקית המצויה בשמן הרימונים בריכוז גבוה של 60% -80%, חומצת שומן זו המצויה וייחודית לשמן הרימון בלבד המהווה נוגד חמצון וחומר אנטי דלקתי טבעי חזק ביותר, החומצה הפוניקית היא רכיב הנחקר על ידי אוניברסיטאות ומכוני מחקר שמנים רבות בהקשר לפעולתו המטיבה לבריאות לא רק בהקשר הקוסמטי אלה גם כמסייע לפעילות הלב, כלי הדם והמוח.

2.חומצה לינואלית הידועה גם כאומגה 6, חומצה זו ידוע כבעל השפעה ישירה על העור וכמשפרת את גמישותו מפחיתה את כמות הקמטים ומסייעת לשמר על מראה עור צעיר רענן ובריא. כו כן מסייעת למנוע שחרורם של רדיקלים חופשיים על העור.

בנוסף לכל אלה שמן זרעי הרימון מעודד את פעילותם של ה קרטינוציטים, תאים המצויים בשכבת האפידרמיס, השכבה החיצונית של העור, ובכך מסייע לשמור על העור מפני תסמינים של הזדקנות.

כיצד משתמשים בשמן זרעי רימונים?

ראשית יש לוודא כי אנו רוכשים שמן זרעי רימונים איכותי וטהור בעל תכולה של חומצה  פוניקית של לפחות 60%, לא תמיד הנתון הזה מצוין על האריזה אך ברוב החברות המוכרות ניתן לסמוך על הרכב השמן שלא יהיה מדולל.

יש לערבב כ 2-4 מ"ל של שמן זרעי רימונים בשמן בסיס כדי ליצור ריכוז של שמן זרעי רימון בכמות מספקת למריחה על כל אזור הפנים, כשמן בסיס ניתן להשתמש בשמן חוחובה או שמן זרעי ענבים.

אם כבר אנחנו מכינים סרום טבעי  ניתן להוסיף לתמהיל זה שמנים מועילים נוספים כמו שמן ויטמין E , שמן נים, שמן לבנדר וכו' אך לא חובה על מנת ליהנות מהיתרונות של שמן זרעי הרימון.

יש למרוח שכבה דקה של הסרום הטבעי על עור הפנים ולעסות מעט על מנת לספוג אותו לתוך העור לפני השינה, לא רצוי לצאת עם הסרום על הפנים לשמש.

 

מעבר לחנות לרכישת שמן זרעי רימונים במבצע

 


השאר תגובה

תגיות