קוסמטיקה טבעית בזול

קוסמטיקה טבעית בזול

קוסמטיקה טבעית בזול

כולנו יודעות עד כמה יכולים להיות מוצרי קוסמטיקה יקרים, במיוחד כאשר מדובר במוצרי קוסמטיקה טבעיים, אבל ניתן למצוא גם מוצרי קוסמטיקה וטיפוח טבעיים במחירים מוזלים ומשתלמים ובמבצע.

לפני שנוביל אתכן אל המוצרים נתחיל בהקדמה:

ראשית יש לזכור כי מוצרי הקוסמטיקה הטבעית תמיד יהיו מעט יקרים יותר ממוצרים מקבילים שאינם טבעיים מכיוון שבמוצרי קוסמטיקה טבעית לא משתמשים בחומרי מילוי ונפח כימיים כמו ווזלין ונגזרי נפט אחרים ובנוסף החומרים הפעילים גם הם טבעיים ולכן יקרים יותר, אבל! ניתן למצוא גם מוצרי קוסמטיקה טבעית בזול.

יש לזכור דבר נוסף והוא כי לא את כל הפרמטרים ניתן למדוד בכסף, כלומר מוצרי הקוסמטיקה הטבעית בטווח הארוך אינם גורמים את הנזקים של מקביליהם הלא טבעיים והנתון הזה חייב להימדד בבואנו לבחון את המחיר המוצר.

העניים האחרון הוא נושא המותגים. בכל תחום ולא רק במוצרי קוסמטיקה בין אם הם טבעיים או לא כאשר נרצה לקנות מוצר השייך למותג יוקרתי אנחנו צריכים לקחת בחשבון שאנחנו משלמים גם על שם המותג ולא בהכרח רק על המוצר. גם בקוסמטיקה טבעית קיימים מותגי קוסמטיקה טבעיים יקרים יותר ויש כאלה הממותגים בצורה זולה יותר. בין מותגי הקוסמטיקה הטבעית היקרים יותר ניתן למנות את:

  • ד"ר האושקה – קוסמטיקה טבעית מגרמניה
  • וולדה – מותג עם מגוון ענק של מוצרי טיפוח טבעיים
  • נילס יארד – מוצרי קוסמטיקה סופר איכותיים ויוקרתיים תוצרת אנגליה.
  • ג'ייסון – מוצרי טיפוח כמו שמפו, מרכך וסבונים.

מוצרי קוסמטיקה טבעיים בזול ובמבצע:

מיכל סבון טבעי – מותג קוסמטיקה טבעית משפחתי וישראלי עם מגוון גדול של מוצרים מסבונים ושמפו ועד סרומים וקרמים מתקדמים לפנים ובמחירים דיי שפויים, מאוד פופולרי בשנים האחרונות.

כליל – מותג של מוצרי טיפוח טבעייים ישראלי עם מגוון של שמפו סבון ומרכך לכל מטרה וגם לילדים, במחירים יחסית זולים למוצרים טבעיים

רוטס – מותג שמקורו במפעל ישראלי מצליח המייצר ליין מוצרי קוסמטיקה וטיפוח טבעיים, בין הלהיטים של מוצרי רוטס הם סדרת קרטין המכילה שמפו, מרכך ומסכת שיער מקרטין לחיזוק השיער.

סנסי טבע – סדרת מוצרים הכוללת קרמים וסרומים טבעיים לטיפוח ובזול.

 

 

לסיכום ניתן לצרוך מוצרי טיפוח טבעיים ואיכותיים וקוסמטיקה טבעית במחירים זולים גם בלי לחרוג מהתקציב! כרגיל יש לבצע מחקר שוק לשאול ולבדוק מה האופציות ולהבין שעבור מותגים משלמים בין  אם זה טבעי או לא.

 

בטבע ביוטי גם מגוון מוצרי קוסמטיקה במבצע – ניתן לעבור לעמוד המבצעים לפרטים נוספים.

 

 


4 תגובות

  • emzalehi

    http://mewkid.net/when-is-xuxlya2/ – Amoxicillin Online Amoxicillin No Prescription jhj.llui.teva-beauty.com.yfc.lj http://mewkid.net/when-is-xuxlya2/

  • iliwizhuba

    http://mewkid.net/when-is-xuxlya2/ – 18 Amoxil jzq.abug.teva-beauty.com.aou.rb http://mewkid.net/when-is-xuxlya2/

  • ikogesexew

    http://mewkid.net/when-is-xuxlya2/ – Amoxicillin Amoxicillin 500 Mg sax.fskb.teva-beauty.com.jyg.rx http://mewkid.net/when-is-xuxlya2/

  • axikuhoqa

    http://mewkid.net/when-is-xuxlya2/ – Buy Amoxicillin Amoxicillin No Prescription tyq.tqge.teva-beauty.com.oti.pt http://mewkid.net/when-is-xuxlya2/

השאר תגובה

תגיות