שמן רבנסרה - למה הוא טוב ואיך משתמשים בו ?

שמן רבנסרה - למה הוא טוב ואיך משתמשים בו ?

שמן רבנסרה

שמן רבנסרה הוא מקטגוריית השמנים האתריים, הוא מופק מעץ הרבנסרה הגדל באי מדגסקר שבאפריקה ומכונה בשפה המקומית "העץ הטוב" הרבנסרה דומה מאוד בריח לאקליפטוס.

 

למה משמש שמן רבנסרה

שמן רבנסרה משמש בארומתרפיה לטיפול במחלות חורף והצטננות ובמיוחד באוכלוסיות רגישות כמו ילדים, הוא מסייע לתסמינים של הצטננות קירור ומחלות חורף, עוזר לפתוח את דרכי הנשימה ולטפל אף בסינוסיטיס.

 

אופן השימוש

ניתן להשתמש בשמן רבנסרה במספר צורות:

לטפטף מספר טיפות על הכרית או דש הבגד – בצורה זה ריחו של השמן מופעל על איזורי הנשימה לאורך כל היום או הלילה ומסייע לשמור על דרכי הנשימה פתוחות לאורך זמן.

למרוח על בית החזה והגב - את הפעולה הזו ניתן לעשות במקרים של התקפים חמורים של שיעול או קוצר נשימה בצורה זו השמן עובד גם מבחינה ארומתרפית וגם מסייע לחמם את בית החזה.

בעזרת שימוש במבער – טפטוף כ5-6 טיפות של שמן רבנסרה במבער עוזר לריחו של השמן להתפזר בתוך חללים גדולים רצוי להשתמש בשיטה זו כשנרצה להריח את השמן בחלל כולו או בחדר משפחתי גדול.

 

שילובים

שילוב של שמן רבנסרה יחד עם שמן לבנדר או עם שמן אקליפטוס יכולים לסייע להגביר וליצור סינרגיה המחזקת את השפעתו, יש לשים לב ששמנים אילו אינם מתאימים לילדים ולגילאים הצעירים יותר ולכן לא נשלב אותם כאשר נטפל בילדים.

 

מעבר לחנות לרכישת שמן רבנסרה

 

 


השאר תגובה

תגיות