שמן שקדים - מה עושים איתו ולמה זה טוב?

שמן שקדים - מה עושים איתו ולמה זה טוב?

 שמן שקדים

בעולם הקוסמטיקה הטבעית שמן שקדים הוא אחד המוצרים הנפוצים והשמישים ביותר, בשל שלל התכונות הבריאות שבו אין זה מקרי כי שמן שקדים הוא שמן הבסיס הנפוץ ביותר.

 

איך מפיקים שמן שקדים ?

שמן שקדים מופק בתהליך של כבישה, כלומר על ידי למעשה מעיכה של חרצני השקדים מוציאים מהם את השמן. בתהליך הפקת השמן, על מנת שישמרו בו כל הרכיבים שהופכים אותו לבעל תכונות בריאותיות, חשוב להקפיד על תהליך של כבישה קרה, בתהליך זה טמפרטורות השמן בזמן ההפקה לעולם לא עולה על 40 מעלות ובכך השמן לא מתחמצן ולא מאבד מערכיו הבריאותיים.

מה גורם לשמן שקדים להיות בעל תכונות בריאותיות ?

אחד הרכיבים המרכזיים בשמן שקדים הוא החומצה האוליאית המצויה בו באחוזים ניכרים, חומצה זו גורמת לשמן להיספג בקלות בעור ולהקנות לו לחות וריכוך, כמו כן בשמן שקדים יש הרבה ויטמין E, אבץ, אשלגן וברזל, המסייעים לטפל בגירויים ומאשרים להשתמש בו ער בעלי עור רגיש ואפילו תינוקות.

למה משתמשים בשמן שקדים?

  • שמן שקדים כחומר בסיס בתכשירי קוסמטיקה טבעית – שמן שקדים הוא בעל ריח וצבע ניטרליים וכמובן נספג בקלות בעור ולכן הוא מושלם כחומר בסיס במוצרים רבים בתחום הקוסמטיקה הטבעית.
  • שמן שקדים לעיסוי – שילוב של שמן שקדים שחומר בסיס יחד עם שמנים ארומתרפיים ושמנים אתרים נוספים הופכות אותו למתאים מאוד לצורך שימוש לעיסוי.
  • שמן שקדים לפנים – ניתן להשתמש למריחה על הפנים לפני השינה, מקנה לעור תחושת אלסטיות והחלקה.
  • בריאות השיער – שמן שקדים כמסכה טבעית לשיער, למרוח לפני השינה על קצות השיער עם האצבעות כמות קטנה ולשטוף בבוקר.
  • טיפול בפריחות – שימוש באופן ישיר על תפרחות עור שונות מקל גם על ההרגשה וגם על הסימפטומים.

 

מעבר לחנות לרכישת שמן שקדים במבצע

 

 


השאר תגובה

תגיות