סגולות שמן ארגן ולמה הוא מועיל?

סגולות שמן ארגן ולמה הוא מועיל?

שמן ארגן טבעי- כל הסודות והיתרונות

שמן ארגן, הידוע גם בשם "זהב נוזלי", הוא שמן יוקרתי ורב-תכליתי, שנשמר במשך מאות שנים, בזכות יתרונותיו יוצאי הדופן. מקורו מגרעיני עץ הארגן, במרוקו, שמן יקר זה מופק בתהליך עתיר עבודה, המבוצע באופן מסורתי על ידי נשים מקומיות.

שמן הארגן ניחן בסגולות רבות ומגוונות, ומשמש למגוון צרכים, כך שהוא מספק פתרון טבעי לבעיות עור ושיער, ומאפשר ליופי הטבעי לנבוע מכל אדם שמשתמש בו.

ההרכב הייחודי שלו וצורת ההנפקה המורכבת שלו, הפכו אותו לשמן היקר ביותר בעולם מצד אחד, אך גם מהמבוקשים ביותר בתעשיית העור והשיער הטבעיים.

שמן ארגן- סגולות

בזכות רכיבים ייחודיים בו, מתאפיין שמן ארגן- סגולות רפואיות רבות. להלן כמה מהן:

  • שמן הארגן, הידוע בתכולתו העשירה של נוגדי חמצון, חומצות שומן חיוניות וויטמינים, והוא מתאפיין בשפע של יתרונות יופי ובריאות.
  • שמן ארגן הוא מרכיב מוערך מאוד בטיפוח העור, בשל תכונות הלחות, ההזנה והאנטי-אייג'ינג שלו. הוא ידוע ביכולתו להעניק לחות לעור, לשפר את הגמישות ולהילחם בסימני הזדקנות כגון קמטים וקמטוטים.
  • בנוסף, תכונותיו האנטי דלקתיות, הופכות אותו ליעיל בהרגעת מצבי עור מגורה, כמו אקזמה ופסוריאזיס.

שמן ארגן- שימושים

בזכות יכולותיו והשפעתו החיובים העוצמתית, ניחן שמן ארגן- יתרונות רבים. לכן הוא משמש למגוון תחומים, כמו טיפוח העור והשיער.

איך משתמשים בשמן ארגן לשיער?

בטיפוח השיער, שמן הארגן ידוע ביכולתו להזין ולתחזק את השיער, ומותיר אותו רך, מבריק ונטול קרזולים. הוא משמש בדרך כלל כטיפול טבעי, לשיער יבש ופגום, עוזר לחזק קצוות ולקדם צמיחה בריאה. שמן ארגן מצוין גם לאילוף שיער סורר, והוספת גימור מבריק לכל תסרוקת.

שמן ארגן- למה טוב?

ארגן שמן הוא שמן צמחי המופק מאגוזי עץ הארגן שמקורו במרוקו. העובדה האחת המעידה הכי הרבה על איכותו והביקוש לו, היא כי נכון להיום שמן ארגון הוא השמן היקר ביותר בעולם.

שמן ארגן נחשב כבר אלפי שנים בתרבות הערבית והמרוקאית, והיום גם בשאר העולם, כחומר קוסמטי טבעי אלטרנטיבי, המשמש לטפל בבעיות עור שונות, ולשמור על טיפוח העור והשיער בצורה טבעית.

  • משמש כתכשיר המעניק לחות והזנה לעור הפנים
  • משמש כמסכה טבעית והזנה טבעית לשיער
  • משמש כחומר גלם בתכשירי קוסמטיקה טבעית
  • משמש לטיפוח העור הקשה כמו עור הרגליים והמרפקים.
  • לטיפוח הציפורניים
  • תכשיר טבעי שעוזר לשפתיים סדוקות ויבשות
  • עוזר למנוע שיער שבור ויבש

שמן ארגן לפנים- יתרונות

שמן ארגן הוא חומר הידוע ביתרונותיו יוצאי הדופן, בשימוש על הפנים. עמוס בנוגדי חמצון, ויטמינים וחומצות שומן חיוניות, שמן ארגן טהור לפנים מזין ומעניק לחות לעור עמוקות, מקדם גוון זוהר.

המרקם הייחודי של שמן ארגן לעור הפנים, הופך אותו למתאים לכל סוגי העור, כולל עור שמן ונוטה לאקנה. שמן ארגן מסייע לאיזון ייצור שמן טבעי, להרגעת דלקות ולשפר את גמישות העור. שימוש קבוע יכול להפחית את המראה של קווים עדינים וקמטים, תוך שיפור הגוון והמרקם הכללי של העור. שילוב שמן ארגן לפנים בשגרת הטיפוח, יכול לגרום לעור למראה זוהר ובריא, המשדר יופי וחיוניות.

מה גורם לשמן הארגן להיות חומר גלם כל כך יעיל ודומיננטי בתכשירי קוסמטיקה טבעית?

לארגן הרכב כימי ייחודי, הוא מכיל חומצות שומן חיוניות ויטמינים ומינרלים, חומרי הזנה ונוגדי חמצון רבים, להלן ההרכב הכימי של שמן ארגן:

חומצה אלפא-לינולנית<0.5 %

חומצה סטארית 6 %

חומצה פלמיטית 12 %

חומצה לינולאית 36.8 %

חומצה אולאית 42.8 %

ההרכב הכימי הייחודי הנ"ל, וכמו כן הימצאות כמויות משמעותיות של ויטמין אי E, אבץ, נוגד חמצון חזק ביותר הנקרא - סקוואלאן, וכן אומגה 3-6-9- מקנים לשמן תכונות של הזנה ריפוי וטיפול אלטרנטיביות, המהוות תכשיר מושלם לתכשירי קוסמטיקה טבעית.

למה שמן ארגן הוא כה יקר ?

כאמור מרבית שמן הארגן בעולם מגיע ממרוקן, מעל 90%. למרות שבשנים האחרונות יש ניסיונות והצלחות, לגדל אותו במקומות אחרים בעולם, בהם קיים אקלים דומה, כולל ניסיון לגדל עצי ארגן באזור הערבה ובקעת הירדן בישראל.

השמן עצמו מיוצר מהגרעין הקשה, המצוי בתוך פרי הארגן. קיימות שתי שיטות להפקת הארגן, השיטה המסורתית והשיטה המודרנית.

  • בשיטה המסורתית, שהייתה נהוגה במרוקו מאות שנים ועד היום, עד כמה שזה נשמע מוזר, מפיקים את שמן הארגן מגללים של עיזים האוכלות את פירות הארגן ואחר כך פולטות את הגרעין הלא מעוכל בצואתן, את האגוזים הנותרים מייבשים וטוחנים באבני ריחיים עד להפקת השמן מהם.
  • בשיטה המודרנית קוטפים את פירות הארגן, מייבשים אותם, ונפטרים מהחלק העסיסי. לאחר מכן טוחנים ומזקקים את השמן בעזרת מכונות.

שיטות ההפקה יחד עם נדירות העץ, ותנאי הגידול הייחודיים שלו מצד אחד, ויעילותו הרבה הגורמת לביקוש גבוה אליו מהצד השני, הופכות את שמן ארגן לחומר יקר.

טבע ביוטי- חנות קוסמטיקה טבעית

כשאתם מתעמקים בעולם היופי הטבעי, עם נפלאות שמן הארגן לעור ולשיער שלכם, למה שלא תחוו את היתרונות ממקור ראשון, על ידי רכישה ב"טבע ביוטי"?

החנות שלנו מתגאה בכך שהיא מציעה מגוון רחב במיוחד, של מוצרים ממותגים מובילים מרחבי העולם, המוקדשים לספק לכם פתרונות טבעיים, לצרכי טיפוח העור והקוסמטיקה שלכם.

עם מחויבות לאיכות, שירות ותמחור תחרותי, "טבע ביוטי" מבטיחה שתקבלו רק את המוצרים הטבעיים הטובים ביותר, ללא כימיקלים מזיקים. גלו את כוחו העוצמתי והייחודי של שמן ארגן ותהנו ממגוון מוצרי הקוסמטיקה והטיפוח הטבעיים שלנו, כדי לשדרג את שגרת היופי שלכם.

אנחנו כאן לייעץ לכם בכל שאלה, בטלפון 058-4767-453.

מעבר לחנות לרכישת מוצרים המכילים שמן ארגן במבצע


השאר תגובה

תגיות