קרמי הפנים של ד״ר האושקה

קרמי הפנים של ד״ר האושקה

איך את אוהבת את הפנים שלך ?

קרמי הפנים של ד״ר האושקה - תפיסה אישית לטיפוח הפנים

 

בד״ר האושקה מחזיקים בגישה כי יש צורך בשגרת טיפוח משתנה לפי עונות, מקומות ותקופות בחיים. ולכן בהאושקה מתייחסים למצבי עור משתנים, ופחות מתייחסים לסוג עור קבוע.

8 סוגי קרמי הפנים של ד״ר האושקה מבוססים על נוסחה שפועלת בהרמוניה עם תפקודי העור הטבעיים שלך לחידוש איזון העור, כדי שתרגישי נמרצת וקורנת לאורך כל היום ותוכלי לבטא את היופי הפנימי שלך.

 

קרם ורדים

קרם עשיר המעניק לחות מירבית, מרגיע מידית תחושת יובש ומתח בפנים עקב יובש, מסייע בהפחתת אדמומיות, וקמטוטים. מושלם לימי יובש שמאתגרים את העור. ניחוח ורדים הרמוני, המענה המושלם עבורך שאוהבת להרגיש את קרם הפנים שלה נוכח.

תכולה - 30 מל

 

קרם ורדים עדין

מעניק לחות נעימה לפנים, מרקם עדין וניחוח ורדים. מצויין לעור היבש, להפחתת אדמומיות וקמטוטים.  בעלות העור היבש אוהבות להשתמש בקרם ורדים בחורף ובקרם ורדים עדין בקיץ המענה המושלם עבורך הזקוקה ללחות אך אוהבת חוויה קלה על הפנים.

תכולה - 30 מל

 

קרם לחות עם גוון

קרם לחות עם גוון עדין, מעניק בו זמנית לחות עשירה ומעט גוון שזוף וזוהר.

בלי איפור ועם מעט גוון. המענה המושלם עבורך שזקוקה ללחות, ואוהבת מעט צבע קיצי וזוהר.

תכולה - 30 מל

 

קרם חבושים

קרם לחות קליל, ניחוח מרענן. נספג בקלות, ומעניק לעור לחות והגנה לעור מפני התייבשות המענה המושלם עבורך הזקוקה ללחות קלילה.

תכולה - 30 מל

 

קרם מליסה

קרם אידיאלי בעל השפעה מאזנת לעור המעורב. ניחוח המליסה מרענן ולימוני. מרגיע עור אדמומי, מעניק לחות ומעדן את מרקם העור.

ממתן ברק על עורי ונפלא כבסיס לאיפור, נפלא כקרם לחות בימי הקיץ הישראלי המענה המושלם עבורך האוהבת קרם פנים מאזן וממתן ברק על עורי.

תכולה - 30 מל

 

קרם פנים מחיה

קרם לחות במרקם קליל, המעורר את העור לייצור לחות וסבום.  מתאים מאד לעור יבש, עייף, חסר חיוניות וחיוור. המענה המושלם עבורך הזקוקה ללחות, והגברת חיוניות העור.

תכולה - 30 מל

 

קרם פנים מחדש

קרם לחות מותאם במיוחד לצרכי העור הנוטה לאבד מחיוניותו בגיל המבוגר.

מחיה עור עייף, ומעדן קמטוטי פנים, מעניק לחות, ממצק ותומך בגמישות העור, עשיר אך נספג מהר. המענה המושלם עבורך הצעירה ברוחך, שעורה זקוק  לתמיכה בתהליכי ההתחדשות.

תכולה - 40 מל

 

שמן יום מאזן

שמן פנים המיועד להסדיר ולווסת את ייצור השומן בעור עוזר לעדן נקבוביות, יכול לסייע במצבים דלקתיים ופצעונים ולהרגיע את העור.

המענה המושלם עבורך שפניך נוטים לשומניות יתר ולפצעונים, ולעור פנים שיצא מאיזון.

שמן שנספג במהירות ולא משאיר תחושה שומנית בעור.

תכולה - 30 מל

 

הנחה מיוחדת על כל מוצרי ד"ר האושקה - מעבר לחנות

 

 


השאר תגובה

תגיות