מוצרי טיפוח טבעיים לפנים

מוצרי טיפוח טבעיים לפנים

מוצרי טיפוח טבעיים לפנים

הם נמצאים אצלכם במקרר ובארונות המטבח, חומרי גלם המשמשים לטיפוח והזנת עור הפנים באופן טבעי ופשוט. לקראת האביב ושינוי מזג האוויר טוב לרענן את עור הפנים, לטפח ולהזין.

 

אספנו לכם כמה מתכוני "עשה זאת בעצמך"  לצד המלצות על תכשירים טבעיים עבודת יד שיחדשו לכן את העור בטבעיות.

טיפוח הפנים בצורתו הנכונה כולל ניקוי יומיומי של שאריות לכלוך ושומן, ניקוי עמוק (פילינג) כאחת לשבוע-שבועיים שמפנה תאי עור יבשים מתים והזנת העור יומיום בלחות.

ניקוי יומיומי: חשוב לנקות את הפנים בתכשיר שלא מייבש את העור, רוב הסבונים הרגילים מותאמים ללחות הגוף ולא לפנים ומכילים חומרי הקצפה, שימור, תוספות ריח ועוד שלטווח הארוך מייבשים את עור הפנים העדין. "סבון סלק" הוא סבון המופק מסלק סוכר ובעל מרקם וריח עדין ומקציף נהדר, מנקה שאריות לכלוך ושומן מעור הפנים ומומלץ להשתמש בו באופן יומיומי.

ניתן לקנות בחנויות הטבע סבון סלק של "מיכל סבון טבעי" או של "שלוס".

 

ניקוי עמוק – פילינג: שימוש בפילינג עוזר לתאי עור יבשים ומתים להתנקות טוב יותר ובכך מאפשר לעור לנשום, חושף את תאי העור החדשים בעלי החיות ולכן שימוש אחת לשבוע או שבועיים בפילינג יעניק לכן מראה יותר חיי וצעיר.

ניתן להכין פילינג ביתי, קחו צנצנת זכוכית רחבה ונמוכה מלאו  4\3  צנצנת בקוואקר טחון עדין וב3-4 כפיות סוכר לבן ( או חום, העיקר שיהיה טחון דק דק) ושפכו לתוכה שמן שקדים עד שהכלי מלא לגמרי. קחו מעט פילינג עם האצבעות ופרחו על הפנים, יש לשפשף את הפנים בעדינות בתנועות סיבוביות ולאחר מכן לשטוף במים.

 

ניקוי עמוק – מסכת מינרלים. עוד דרך לניקוי עמוק היא מסכת מינרלים המבוססת על אדמת חוואר \ חימר ירוק. זוהי אבקה אדמתית ירוקה עשירה מאוד במינרלים שסופחת לכלוך ומכווצת את הנקבוביות ומתאימה לשימוש אחת לשבוע. והנה מתכון:

לקנות חימר ירוק בחנות טבע, לערבב בקערה 2-3 כפות יחד עם 2-3 כפות מים. עד שיוצא מרקם משחתי שניתן למרוח על הפנים בקלות (שימו לב שלא נוזלי מידי) לאחר שטיפת הפנים עם סבון סלק מרחו על הפנים שכבה עבה יחסית והניחו לה להתייבש לחלוטין, במשך כ- 10-15 דקות.

השימוש השבועי מתאים מאוד לבעלי עור שומני או עור רגיל, לבעלי עור אדמומי או אקנתי המסכה מתאימה כי מסייעת בייבוש השומניות אבל יש לשטוף אותה בעדינות לאחר 5 דקות ( ולא יותר)

לעור שאינו אדמומי או מגורה כדאי להוריד את המסכה עם מעט מים וגם שפשוף עדין של המסכה עם צמר גפן או מגבת קטנה.

 

מסכה ביתית להזנת עור הפנים. מרחי על הפנים את החלבון של הביצה (החלק הלבן) הוא מזין ומרכך את העור, למרוח על פנים נקיות ולהניח להתייבש כ 10 דקות. לאחר מכן לשטוף היטב בסבון.


השאר תגובה

תגיות