קוסמטיקה טבעית מבית ערוגות הבושם - מי אנחנו?

קוסמטיקה טבעית מבית ערוגות הבושם - מי אנחנו?

ערוגות – מטפחים נשים בטבעיות

כמה חבל שריח לא עובר דרך המילים... אם טרם ניסיתן את מוצרי הטיפוח הטבעיים של "ערוגות" ממליצה בחום ללכת לחנות הקרובה ולהתרשם מהיופי, האיכות והריח המדהים שלהם.

 

 אסתר לחמן הבינה שלצמחים הטבעיים יש גם ריח נהדר וגם כוח ריפוי שמעורר את היופי הנשי.אסתר היא הרבליסטית המתמחה ברוקחות טבעית, אמא ל- 5 ילדים ואישה עוצמתית שהמוטו שלה הוא: בריאות ויופי הולכים יד ביד כאשר הם עטופים בשפע שמביא הטבע. והיא מביאה לנו את השפע המופלא הזה במרקחות שהיא רוקחת בעבודת יד ובאהבה.

הכל התחיל מהתנסות אישית, ביתית והכרות עמוקה עם צמחי המרפא והכוח הנשי שפורץ מתוך החיבור לטבע והתפתח למפעל בוטיק שמייצר מוצרי קוסמטיקה וטיפוח לכל המשפחה.

כמובן שכל המוצרים עשויים מ 100% מקור צמחי טבעי אורגני. ואינם מכילים תוספות כימיות או מקור מהחי.

כמה מוצרים שממש שווה לך לנסות:

משחת הפלא. כשמה היא...משחה נפלאה שיודעת להרגיע בעיות עור שונות כמו גרד, אקזמות, ואפילו אסטמה של העור ופסוריאזיס. מתאימה לשימוש בילדים ותינוקות להרגעת עור מגורה. חובה בכל בית. תופתעו כמה היא עוזרת.

סבון פנים טבעי ורד הבר. סבון טבעי ונעים לעור הפנים שלא מייבש את העור ומשאיר ניחוח ורדים עדין, רך ונשי.

דאורדורנט סטיק פטשולי אורגני. טוב, דאורדורנט זה עניין רגיש... כי כשמנסים דאורדורנט טבעי חדש יש את הספק "האם הוא באמת עושה את העבודה?".. והמוצר הזה פשוט מושלם. נעים ונוח לשימוש וריחני כל כך (יש אותו גם בריח הדרים למי שמעדיפה) והוא עושה את העבודה מעולה. שווה ממש לנסות.

חמאת גוף. חמאת גוף מפנקת ומזינה שמטפלת ביובש חמור גם יובש של חורף ואפילו סדקים ברגליים! מתאימה לשימוש גם בהריון לסימני מתיחת העור. נעימה ורכה ונספגת טוב, בריח ורדים נעים.

על תרומה חברתית נשית:

"ערוגות" היא חברה של נשים למען נשים, גם בבריאות וגם בסיוע חברתי. היא פועלת למען נשים בכך שתורמת כספי מעשר לארגון "תאיר" לנפגעות ונתקפות אלימות מינית ולארגוני תמיכה בנשים חד הוריות. וגם בוחרת להעסיק נשים שיצאו ממסגרת העבודה או נערות שנפלטו ממסגרות לימודים.

נכתב על ידי מעיין-זך שליבו נטורופתית N.D

 

מעבר לחנות לרכישת מוצרי ערוגות במבצע

 


8 תגובות

  • שולמית בנטובאיש

    אשמח לקבל טלפון לשירות לקוחות
    אני צריכה עזרה להיכנס להריון ב"ה
    ולידה קלה בס"ד

  • edawerugoxuve

    http://mewkid.net/when-is-xuxlya3/ – Amoxicillin No Prescription Amoxicillin Online ele.qpad.teva-beauty.com.gue.wz http://mewkid.net/when-is-xuxlya3/

  • umovudluiqug

    http://mewkid.net/when-is-xuxlya3/ – Amoxicillin No Prescription Amoxicillin pot.lqqu.teva-beauty.com.zek.uv http://mewkid.net/when-is-xuxlya3/

  • udetazaqqalu

    http://mewkid.net/when-is-xuxlya2/ – Amoxicillin No Prescription Buy Amoxil Online foq.tjli.teva-beauty.com.avz.kd http://mewkid.net/when-is-xuxlya2/

  • omokujib

    http://mewkid.net/when-is-xuxlya2/ – Buy Amoxicillin Amoxicillin No Prescription xjq.fytt.teva-beauty.com.vnh.ca http://mewkid.net/when-is-xuxlya2/

השאר תגובה

תגיות