מה הוא שמן האובליפיחה ומה הם יתרונותיו?

מה הוא שמן האובליפיחה ומה הם יתרונותיו?

שמן אובליפיחה ואנטי איג'ינג

שמן האובליפיחה הוא אחד מיני סוגים רבים של שמנים טבעיים המשמשים לטיפול וריפוי.

זהו שמן המופק מגרגירי אשחר הרוסי, עץ הגדל בסיביר ובהימלאיה. פירות העץ הצהובים הם מקור לרכיבים חיוניים כמו ויטמינים, מינרלים וחומצות אמינו והוא מכיל אנטי אוקסידנטים בכמות גבוהה וגם חומרים אנטי דלקתיים. בזכות הריכוז הגבוה של רכיבים אלו מיוחסות לשמן תכונות ריפוי מגוונות, והוא מתאים בשימוש חיצוני (מריחה על העור) וגם בשימוש פנימי (בליעה)

אנטי אייג'ינג ושיקום העור

שמן האובליפיחה משמש לשיקום העור וחידוש רקמות, הוא מכיל מינון גבוה של הויטמינים E ו C שהם גם נוגדי חימצון וגם משמשים לחידוש העור ותורמים לאלסטיות וחיות בעור, ויטמין E הוא גם חומר משמר טבעי ובזכות שנמצא בשמן במינון גבוה אין צורך להשתמש בחומרים משמרים. ניתן למרוח את השמן בכדי לטפל בפצעים ולמען איחוי רקמות לאחר פצע. עור מזדקן הוא לרוב עור שמאבד ממראה החיות שלו, הופף מקומט ולעיתים מופיעים בו כתמי פיגמנטציה, שמן האובליפיחה מטפל בעור מזדקן, מעניק לו חיות, גמישות ובוהק וגם מונע את הזדקנות תאי העור. 
השמן הטהור מאוד מרוכז ויש למרוח אותו באופן נקודתי על האזור הפגוע. מריחת השמן מתאימה גם לטיפול בנזקי עור כתוצאה מקרינה וחשיפה לשמש
מלבד השמן הטהור, המרוכז, ניתן גם להשיג קרם המכיל ריכוז נמוך יותר של השמן הפעיל והוא מתאים למריחה כללית של הגוף או הפנים, או שמפו המכיל מיצוי צמחי של האובליפיחה.
שמן אובליפיחה מופק בתהליך כבישה קרה, ללא שימוש בממיס כימי וללא כל תוספת של ריח, צבע או חומרי שימור. 
שמן האובליפיחה בשימוש פנימי
בזכות היותו אנטי דלקתי ואנטי ספטי (מחטא), בליעת שמן האובליפיחה מתאימה לטיפול במחלות מעיים דלקתיות כמו קרואן וקוליטיס. מאחר והוא מסייע לחידוש ושיקום רקמות פנימיות במערכת העיכול, הוא מתאים לבליעה כאשר ישנו כיב קיבה (אולקוס) וגם לטיפול באפטות (פצעים בפה).
שיקום השיער
לסובלים משיער יבש, מפוצל או שיער חסר חיות שמן האובליפיחה מתאים במריחה יומיומית. כדאי למרוח כמה טיפות של השמן על השיער לכל אורכו, מהשורש ועד הקצה, להמתין כחצי שעה ואז לחפוף. השימוש בשמן יעניק בוהק וחיות לשיער תוך זמן קצר. 
אפשר גם להעשיר את השמפו ה"רגיל" בשמן אובליפיחה, על ידי הוספת כמה טיפות מהשמן הטהור לתוך מיכל השמפו, ופשוט לחפוף.
המידע ניתן להעשרה ואינו משמש כהמלצה גורפת, או מחליף טיפול רפואי במידת הצורך.

נכתב על ידי מעיין-זך דן. "נטורופתיה לכל המשפחה".

לרכישת מוצרי שמן אובליפיחה


4 תגובות

  • qcOkWlCRPahBV

    miBeTfXs

  • jdASVIEq

    JtEHufmLgCU

  • mJVSivWAy

    mgOPMcVWojyGZUD

  • YdeniUoymAGltQ

    DRAZymgLtO

השאר תגובה

תגיות