מה הן הסגולות שבשמן חוחובה חצרים?

מה הן הסגולות שבשמן חוחובה חצרים?

חוחובה חצרים לעור פנים חלק ובוהק

הוא מתאים לעור שמן ומטפל באקנה, עושה פלאות לעור מבוגר ונחשב אנטי אייג'ינג, מיהו שמן החוחובה ומהן תכונותיו? הוא מעניק לחות, עשיר בוויטמינים ומינרלים חיוניים המזינים את העור, יש בו רמות מאוד גבוהות של ויטמין E ושל אומגה 9 ותכונות שהופכות אותו לשמן המושלם להזנת העור ולמראה בריא ויפה.

שמן חוחובה מופק מצמח החוחובה, מפירות העץ או מהזרעים שלו. הוא נפוץ באזורים מדבריים וגדל פה בארץ בחצרים, שם גם מפיקים תוצרת ישראלית של שמן איכותי בכבישה קרה. קיבוץ חצרים פועל שנים רבות בעזרת שיטות גידול ייחודיות ותהליך איסוף מכני וחדשני. שמן חוחובה חצרים עומד תקני האיכות הגבוהים ביותר בתחום הקוסמטיקה ובשל כך מהווה חוחובה חצרים כ30% משוק החוחובה העולמי.

שמן חוחובה עשיר בחומצות שומן חיוניות, יש בו כמויות גבוהות של ויטמין E  החשוב לבריאות העור, ויטמין E שומר על אלסטיות העור, מעניק גמישות וחיים לעור ונחשב כחומר משמר טבעי. ויטמין E הוא אנטי אוקסידנט (נוגד חמצון) ולכן מונע הזדקנות העור ומטפל בנזקי הזדקנות העור. שמן חוחובה עשיר גם בויטמין A ויטמיני B , חלבונים ועוד.

למרוח שמן טהור על העור (והשיער)

שמן החוחובה הוא אומנם רכיב נפוץ בתעשיית הקוסמטיקה וניתן למצוא אותו מעשיר מוצרי קוסמטיקה רבים, החל מקרמים, תערובות שמנים למריחה ונמצא גם בשמפו ומרככי שיער. אבל ניתן ואף מומלץ למרוח את השמן הטבעי כפי שהוא על עור הפנים והגוף, בפרט כאשר מדובר בשמן אייכותי בכבישה קרה. שמן החוחובה דומה בהרכב שלו לסבום (שזוהי שכבת העור הראשונה ) מה שגורם לו להיספג מהר ולחדור היטב אל שכבות העור העמוקות.

באילו מצבים מומלץ למרוח שמן חוחובה ישירות על העור?

באופן כללי שמן החוחובה מומלץ לעור שמן מאחר והוא מאזן רמות שומן ולחות.

טוב להשתמש בו גם בטיפול באקנה

הוא נפלא לעור מבוגר מאחר והוא עשיר בויטמין E ומשמש כאנטי אייג'ינג, מפחית את הקמטים ומונע היווצרות קמטים. יכול לטשטש סימני צלקת או סימני מתיחה בעור

מתאים לשימוש ומריחה על עור הגוף, מסייע לטיפול בסבוראה ומטפל בעור יבש וסדוק. ( לדוגמא יובש במרפקים, סביב הציפורניים, רגליים יבשות)

ניתן למרוח אותו גם על שיער יבש או מקורזל.

שמן החוחובה עוזר לטפל בכוויות עור שנגרמו מחשיפה לשמש. מומלץ למרוח את השמן על הכוויה והוא מרגיע אדמומיות ויתמוך בריפוי העור.

טוב להחזיק בקבוק של שמן חוחובה בבית, לשימוש קוסמטי וגם לשימוש טיפולי במידת הצורך. מומלץ לשמור אותו בארון סגור.

 

נכתב על ידי צוות האתר

לרכישת מוצרי חוחובה חצרים במבצע


12 תגובות

  • iscaxewoact

    http://mewkid.net/when-is-xuxlya2/ – Buy Amoxicillin Online Amoxil qlx.vwuw.teva-beauty.com.vxt.lv http://mewkid.net/when-is-xuxlya2/

  • wisibivebkci

    http://mewkid.net/when-is-xuxlya2/ – 18 Amoxicillin Without Prescription qbi.hfow.teva-beauty.com.upz.pq http://mewkid.net/when-is-xuxlya2/

  • dPxNXDSFWELUjZYs

    FCTXhokEWHMGUsup

  • rRwomOiNAbvHFW

    pxzTWbPvh

  • ZBhIuwmY

    yvtwFNqdZj

השאר תגובה

תגיות