למה כדאי לעבור לתחתוניות טבעיות?

למה כדאי לעבור לתחתוניות טבעיות?

 הכי טבעי להשתמש בהיגיינה נשית טבעית

ככול שהחיים המודרניים יותר ויותר מחוברים לתעשייה – הכל מהר, הכל בזול, לא משנה האיכות, לא משנה שזה סינטטי ואלרגני ופוגע במערכת החיים סביבנו, דווקא מהמקום הזה עולה ומתרחבת המודעות שלנו לחיים טבעיים, יותר קרובים לטבע ויותר נשענים על הטבע, על חומר אמיתי, אורגני, ואז נרצה לבחור דווקא במוצר שההפקה שלו לא מייצרת פסולת, לא מלכלכת את המים או את האוויר, לא מזיקה לבעלי החיים סביבנו.

ככה קמו אט אט עוד ועוד חברות שמייצרות ומשווקות מוצרים "ירוקים" בכל תחומי החיים – קוסמטיקה, מזון, היגיינה, חומרי ניקוי, טקסטיל ועוד.

כשרוצים לחיות מחוברים לטבע, זה חייב לפגוש אותנו בכל תחומי החיים. חייבים לפרוט את זה לפרטים הכי קטנים...אז הנה כמה מילים על מוצרי היגיינה נשית טבעיים.

תחבושות, פדים, טמפונים – ללא חומרים סינטטיים וללא רגשות אשם.

בואו נשים את זה על השולחן, כל אישה משתמשת לאורך חייה במאות ואלפים של מוצרי היגיינה חד פעמיים שנזרקים לפח. מוצרי היגיינה רגילים (לא טבעיים) מכילים רכיבים סינטטיים, חומרי בישום שעלולים לייצר גירוי, תוספות של פלסטיק, דיוקסין (חומר רעיל ומסרטן שנוצר כתוצאת לוואי בתעשייה), כלור ועוד רכיבים שעלולים לגרום לגירוי, פריחה ואפילו דלקות וגם אם אינם פוגעים בעור האישה, עצם הפקת המוצר הסינטטי פוגעת בסביבה. מוצרים לא טבעיים לא יכולים להתפרק טוב ונשארת פסולת רעילה שפוגעת באדמה, מחלחלת אל מקומות המים ופוגעת במערכת החיים ובעלי החיים.

מוצרי היגיינה טבעיים הם מוצרים אורגניים ואקולוגיים, התחבושות, הטמפונים וכל השאר מורכבים מכותנה אורגנית ותאית. שתיהן מתפרקות מהר ואינן כוללות תוספת של חומרים רעילים, מה שאומר שגם אנחנו, הנשים, נהנות ממוצר טבעי שלא יגרום לגירוי ובו בעת אנחנו לוקחות חלק בשמירה על הטבע סביבנו ונמנעות מהשלכת פסולת רעילה על בסיס קבוע.

הבשורה המשמחת היא, שכל עולם ההיגיינה הנשית, הקוסמטיקה הטבעית, חומרי הניקוי האקולוגיים ועוד כבר נמצא אצלנו זמין על המדף. היום התחום הזה כבר מוכר ונגיש ובכל חנות טבע ואפילו חלק גדול מהמכולות וחנויות הסופר יש אופציה לבחור במוצרים טבעיים.

אנחנו מזמינות אותך לנסות. לא לבחור במה שתמיד קנית, אלא להתחדש בבחירה שלך. תקני החודש תחתוניות אקולוגיות, פדים או טמפונים, יש הכל מהכל, בכל המידות והגדלים ליום וללילה.

את תרגישי כמה זה נעים יותר על הגוף. כמה זה רך ומרגיש נקי. כמה הספיגה טובה והשימוש נוח בדיוק באותה מידה.

תנסי לעבור למוצרי היגיינה נשית טבעיים ותראי שצומחת בתוכך הערכה. 

 

נכתב באהבה על ידי בנות צוות האתר

לרכישת תחתוניות ופדים טבעיים במבצע


8 תגובות

  • gONxKCEVGuak

    ifyqlNnBYU

  • VsqXjJHlrKRxdM

    lmQozTLWr

  • aWZAFKkhHtNRV

    hrBbxwpNCsGVMa

  • BYuOSobvTipdgrm

    ymOevAbrxEidZ

  • jIPKwRbEpmQNroHS

    BKXDyOrkmdSeu

השאר תגובה

תגיות