מה הוא צמח הפוליגונום ולמה משמש?

מה הוא צמח הפוליגונום ולמה משמש?

פוליגונום

הוא הדובדבן של מחלקת הקוסמטיקה, מטפל בכוויות עד דרגה 2 , משקם עוד סדוק, קשה ופצוע והוא למעשה הכוכב של חברת הקוסמטיקה הטבעית "מורז" וגם הבסיס עליו הוקמה.

מהן תכונותיו של צמח הפוליגונום? ומה אתם יכולים לעשות בשימוש ביתי עם הצמח.

 

פוליגונום, ובשמו העיברי ארכובית הציפורים הוא צמח בר קייצי שגדל פרא בצידי הדרך ובנחלים, תסתכלו טוב על התמונה שלו כי אם אתם יוצאים לטייל בתקופה שבין מאי לספטמבר, יש סיכוי גבוה שתמצאו אותו בדרך.

הפוליגונום מכיל רכיבים פעילים חשובים שמעניקים לו תכונות טיפוליות רבות. הוא אנטיספטי, אנטי בקטריאלי ובעל פעילות נוגדת דלקת. יש לו יכולת מופלאה לטפל בבעיות עור שונות, החל מאיחוי פצעים, ריכוך העור, טיפול בפטריות, סדקים וכוויות.

איך הכל התחיל?

אליהו יהל, חוקר צמחים ידוע הוא שהוביל מחקרים על צמח הפוליגונום והוא אחד מקבוצת שותפים בהקמת "מורז" שמוצריה מתבססים בעיקר על צמח זה. הסיפור נשמע כמו סיפור אגדה שלקוח מסרט, והנה מקרה שהיה.

איפשהו בשנות ה- 80 התרוצצה ביתו של אליהו יהל בשדות ובמרחבי עמק יזראל וכיאה לילדת טבע היו לה סדקים ושריטות כדרך קבע ברגליים. באחד הימים התרוצצה הילדה בשדות בעת פריחת הפוליגונום  ולהפתעתה ראתה שעור הרגליים שלה התרכך ופצעיה התרפאו. אליהו יהל שהיה עד לדבר החל לחקור את צמח הפוליגונום וכך הפך הפוליגנום מצמח בר  המשמש רק ברפואה עממית לצמח נחקר, שמככב בסדרת הקוסמטיקה הטבעית והטיפולית "מורז".

בצמח הפוליגונום אפשר להשתמש בשימוש חיצוני וגם פנימי והוא מתאים לטיפול אקוטי, כעזרה ראשונה.

מחקרים שבוצעו על השפעתו מצאו שבנטילה פנימית צמח הפוליגונום מפחית בצקות ויש לו פעילות נוגדת דלקת, לכן הוא מתאים לטיפול בדלקות מעיים, דלקות גרון וחניכיים. הצמח מטפל במצבי עצירות, שלשול והקאה ובשימוש חיצוני הוא מרגיע את העור, מאזן אדמומיות, מרכך עור יבש וקשה, מטפל בעור אקנתי ומודלק, מאחה פצעים, מרגיע ומשקם עור לאחר כוויה ועוד.

בכר מעל 30 שנה ש"מורז" מפתחת מוצרי קוסמטיקה מגוונים הכוללים את צמח הפוליגונום יחד עם צמחי מרפא נוספים ונותנים מענה טבעי ואייכותי לבעיות עור שונות.

לטיול יצאנו...

לטיול יצאתם וארכובית מצאתם? מעולה. אפשר להשתמש בו גם בשימוש בייתי.  

קטפו כמות יפה מהצמח, תייבשו אותו ותכתשו היטב לאבקה. את האבקה מערבבים עם שמן זית\ שמן קוקוס או חמאת שיאה רכה ונוצרת משחה. כדאי להעביר לצנצנת זכוכית שנסגרת היטב.

ניתן למרוח על השפתיים ועל עור יבש וסדוק. ניתן להעשיר את המשחה בכמה טיפות שמן אתרי לבנדר ושמן לימון.

המידע ניתן כהעשרה ואינו מחליף ייעוץ וטיפול אישי.

מעיין-זך דן. נטורופתיה לכל המשפחה

לרכישת מוצרים מצמח הפוליגונום בהנחה


9 תגובות

  • איריס צדיק

    מבקשת לרכוש את צמח הפוליגינום אם יש לכם

    0528752067

  • aohinzura

    http://mewkid.net/when-is-xuxlya2/ – Amoxicillin Without Prescription Buy Amoxicillin jxh.dgbo.teva-beauty.com.ybz.av http://mewkid.net/when-is-xuxlya2/

  • aoayele

    http://mewkid.net/when-is-xuxlya2/ – Buy Amoxil Online Amoxicillin 500mg kxx.nshh.teva-beauty.com.dzh.ep http://mewkid.net/when-is-xuxlya2/

  • avaxibaf

    http://mewkid.net/when-is-xuxlya2/ – Amoxicillin Amoxicillin No Prescription ets.ydpk.teva-beauty.com.txd.ij http://mewkid.net/when-is-xuxlya2/

  • ohavefoylele

    http://mewkid.net/when-is-xuxlya2/ – Amoxil Dose For 55 Pounds Amoxil vpy.ehaf.teva-beauty.com.ufj.mk http://mewkid.net/when-is-xuxlya2/

השאר תגובה

תגיות