מהו השמן המושלם לחידוש ולמניעת הזדקנות עור הפנים

מהו השמן המושלם לחידוש ולמניעת הזדקנות עור הפנים

ורד הבר

בעולם הפרחים הריחני והצבעוני בולט במיוחד הורד. הפרח האצילי, נוטף מתיקות ועדינות, יופיו המיוחד מחביא בתוכו ריחו משכר, מתוק ועמוק. ורדים הם סימן לאהבה ורומנטיקה ואכן אחת מתכונותיו של השמן המופק מורד הוא לפתוח את הלב, וגם לעורר תשוקה.

האייכויות המיוחדות של פרח הורד וורד הבר הופכות אותו לצמח מרפא עיקרי בתחום הקוסמטיקה והטיפול הארומתרפי (טיפול בעזרת שמנים אתריים) מעלי הורד מפיקים שמן ורדים טהור ומפירותיו של פרחי ורד הבר מפיקים את השמן רוז- היפ. את העלים והפרחים ניתן גם לשתות בחליטות טבעיות.

שמן רוז-היפ עדינות מול עוצמה

שמן ורד הבר נקרא גם רוז -היפ ומופק מפירות (ולא העלים) של פרחי ורד הבר, באנגלית נקרא ROSA MOSQUETA. שמן רוז-היפ נכנס תחת הקטגוריה של שמנים צמחיים (או שמני בסיס) ולא שמן אתרי. הוא עשיר בעיקר בחומציות שומן חיוניות וויטמינים ומכיל פחות חומרים פעילים מרוכזים ולכן ניתן להשתמש בו כבסיס לסרום וגם למרוח אותו באופן ישיר על העור. לשמן רוז- היפ רמות גבוהות של ויטמין A וגם ויטמין C, שניהם פועלים כנוגדי חמצון חזקים לעור והופכים את שמן הרוז- היפ לפעול כנוגד הזדקנות (אנטי אייג'ינג). נוכחות של ויטמין C חיונית לייצור קולגן ולכן חשובה למען שמירה על טונוס העור, שימוש בשמן רוז- היפ תורם ליצירת מראה עור מלא, גמיש, מוחזק ומטפל בעור נפול , קמטים ועור מבוגר.

בקוסמטיקה הטבעית מרבים להשתמש בשמן רוז- היפ בקרמים וסרומים, בפרט לעור מבוגר, מאחר והוא שמן מזין מאוד, למרות היותו קצת כבד, הוא נספג היטב בעור ונחשב "מרכיב חובה" בכל קרם המיוחד לחידוש העור, קרמים לעור מבוגר, קרם טיפולי לצלקות וסימני מתיחה.

רוצה להכין בעצמך סרום? הנה מתכון והסבר.

סרום הוא שילוב אייכותי ומרוכז של שמנים צמחיים עשירים שמטרתו להזין את העור, לסייע לריכוך, חידוש, מיצוק, עידון וליצור מראה חיי ובוהק.

הנה דוגמא למתכון, יש לשמור את הסרום בצנצנת זכוכית קטנה שנסגרת טוב.

50% שמן זרעי ענבים

25% שמן רוז- היפ

25% שמן נר הלילה

ניתן להעשיר את סרום השמנים הצמחיים גם בשמנים אתרים היעילים לעור הפנים כגון: גרניום, שמן ורד, לבנדר, פטצ'ולי, הליקריסיום, לבונה.  יש להוסיף סה"כ 6-7 טיפות שמן אתרי לכל 10 מ"ל של סרום צמחי. לדוגמא, לצנצנת של 30 מ"ל סרום צמחי נוסיף 7 טיפות גרניום, 5 טיפות פטצ'ולי, 3 טיפות לבונה, 3 טיפות ורד, 2 טיפות מנדרינה.  20 טיפות סה"כ.

 לרכישת מוצרי ורד הבר

נכתב על ידי צוות האתר.


השאר תגובה

תגיות