סבוקלם - גם מטפל בבעיות עור וגם מטפח

סבוקלם - גם מטפל בבעיות עור וגם מטפח

ליכולת של קרם להיות "גם וגם" – גם מטפח ומזין וגם להוות כלי טיפולי לבעיית עור קוראים בפשטות "דרמו – קוסמטיקה".

בשנים האחרונות הפכו בעיות עור כמו אטופיק דרמטיטיס, אקנה ופסוריאזיס להיות יותר ויותר נפוצות ובהתאם לכך יותר ויותר אנשים, בכל הגילאים מחפשים פתרון טיפולי פשוט ויעיל. מוצרי דרמו – קוסמטיקה הם מוצרים שמעניקים מענה בדיוק למצבים אלו ומציעים קרמים ומשחות קוסמטיות שמטפחות את העור וגם מכילות מרכיבים טיפוליים לבעיות עור והן אינן נחשבות תרופה.

איך הפכה חברת סבוקלם הישראלית לחברת הדרמו - קוסמטיקה מובילה?

הסיפור של סבוקלם התחיל ב 1990 כאשר אמנון בכר והרמן וייס, מבעלי סבולקם, נפגשו ועבדו יחד בבית מרקחת בראשון לציון. שני הרוקחים הבחינו בצורך של לקוחות רבים לקבל מענה יעיל ופשוט לבעיות עור, כמו אדמומיות, עור מגורה וגם דלקת עור סבוראית או פסוריאזיס ומחלות עור שונות. יחד הם החליטו לפתח מותג קוסמטיקה שיהיה גם יעיל טיפולית וגם מוביל באייכויותיו הקוסמטיות.

סבוקלם היא מותג הדרמו – קוסמטיקה הראשון בישראל ותוך זמן קצר הפך סבוקלם להיות המותר המוכר והמומלץ על ידי רופאי עור, מטפלים ואהוד על ידי הצרכנים.

היתרון הגדול בסבוקלם הוא שהמוצרים אומנם מכילים מרכיבים פעילים וטיפוליים אך הם אינם נחשבים תרופה ולכן לא נדרש מרשם רופא עבורם. מוצרי סבוקלם מפותחים וגם מיוצרים בישראל ומבוססים מחקר מדעי ובקרה קפדנית בכל שלבי הייצור.כל המוצרים מבוססים מחומרי הגלם באיכות הגבוהה ביותר ותחת בקרת אייכות ועמידה בתקנים בין לאומיים. המוצרים של סבוקלם הם היפו אלרגניים ומיועדים לשימוש בעור רגיש וסדרת הבייבי מותאמת לשימוש בתינוקות.

כל אחד והסבוקלם שלו.

מוצרי הטיפוח של סבוקלם לא מיועדים רק לאנשים עם בעיות עור. אלא מציעים טיפוח קוסמטי יעיל למגוון רחב של מצבים ובכל שלבי החיים. סדרת הבייבי מכילה מגוון מוצרים החל משמן אמבט, שמפו, קרם פנים, משחת החתלה ועוד... ומיועדת במיוחד לעור תינוק העדין החל מגיל 0. כמוצרים אינם מכילים שמנים מינרלים (כמו פראבנים) ומבוססת שמנים טהורים וצמחים.

סדרת היאנג מיועדת למתבגרים, אבל בפועל מתאימה לכל מי שיש לו עור שומני ונטייה לפצעונים. הסדרה כוללת ג'ל ניקוי, קרם פנים, מסכה טיפולית ועוד.

סדרת האנטי אייג'ינג מכילה את כל הטוב של סבוקלם בשילוב מרכיבים נוגדי חמצון היעילים למיצוק העור והצערתו ומתאימים כמובן גם לבעלי עור רגיש ולסובלים מבעיות עור בגיל הבוגר.

 ולצידם כמובן הסדרה הקלאסית של סבוקלם כוללת מגוון רחב של מוצרים היפו אלרגניים שמתאימים לכל עור ובפרט לעור רגיש, עור שנוטה לאדמומיות ולבעיות העור נפוצות כמו אטופיק דרמטיטיס, סבוראה ופסוריאזיס.

 

 מעבר לחנות לרכישת מוצרי סבוקלם


השאר תגובה

תגיות