משחת ארניקה - למה זה טוב?

משחת ארניקה - למה זה טוב?

תמרחו ארניקה וזה עובר!

משחת ארניקה היא מסוג הדברים שכל אחד צריך שיהיה לו בבית, היא מעניקה עזרה ראשונית מרגע החבלה ועד לריפוי המלא, 100% טבעית, מותרת לשימוש לכל אחד, בכל גיל ומצב רפואי ועוזרת להקל בהמון מצבים.

משחת ארניקה היא משחה טבעית המבוססת על מיצוי צמח הארניקה, הנקרא ארניקה מונטנה וגדל בצפון אמריקה. צמח הארניקה מוכר לשימוש שנים רבות  ברפואה המסורתית ותומך בעיקר במצבים של חבלות, כל סוגי המכות היבשות, מטפל בסימנים כחולים, מרגיע כאב, תומך בהרגעת שרירים כואבים ומתוחים ומקל במגוון בעיות ראומטיות.

משחת ארניקה מופקת ממיצוי של שורש הצמח וגם הפרחים שלו ומתאימה למריחה חיצונית מקומית באזור  הפגוע כאשר מדובר בפצע סגור (על פי הנחיות השימוש לא מורחים אותה על פצע פתוח ומדמם) לצמח הארניקה אייכויות מרגיעות ולכן חלק מהטיפול של משחת ארניקה הוא להרגיע הלם\ שוק שהתרחש בגוף עקב הפציעה ולכן השימוש במשחת ארניקה מתאים מאוד למקרים של חבלות שמלוות בטראומה, לדוגמא נפילה קשה או תאונה וגם לפציעות ספורט.

ברפואת צמחים אנו יודעים שלכל צמח יש גם פעילות פיזיולוגית וגם השפעה אנרגטית על הנפש, צמח הארניקה נפוץ מאוד ברפואה ההומאופתית בצורת נטילה פנימית (בליעה של גלובלין או טיפות המכילים מיצוי הומאופתי של ארניקה) השימוש הפנימי תומך מאוד בתהליכי ריפוי, בעיקר במצבים שהוזכרו למעלה – חבלה, מכה יבשה, כאב בפרט שיש בו גם אלנמט של טראומה ולכן השימוש בארניקה בבליעה פנימית מתאים גם במצבי התאוששות אחרי ניתוח וגם לנשים המתאוששות אחרי לידה.

צמח הארניקה בטוח לשימוש ומשחות הארניקה הן טבעיות לחלוטין, אינן מכילות תוספות ריח או צבע או כל חומר מלאכותי אחר לרבות חומרי שימור. לכן השימוש במשחת ארניקה בטיחותי ומותר לכל אדם בכל גיל, החל מילדים קטנים שחטפו מכה, ספורטאים הסובלים מפציעה וגם עבור מבוגרים וקשישים. עבור ספורטאים שגופם נתון בפעילות עוצמתית מתמדת, מריחת ארניקה לאחר פעילות גופנית מואצת תעזור לשחרור והרפיית שרירים ובאם מופיע כאב, משחת ארניקה תעזור להרגיע אותו.

חשוב לשים לב שמהארניקה מפיקים גם משחה – עליה כתבנו במאמר זה וניתן להפיק ממנה גם ג'ל שתכונותיו מעט שונות והוא מתאים לטיפול בנושאים אחרים.

 

נכתב על ידי צוות האתר.

 

מעבר לחנות לרכישת משחת ארניקה במבצע

 

 


2 תגובות

  • רוויטל

    מה אחוז הארניקה במוצר? לא כתוב ….
    זה חשוב לציין זאת .
    חבל

  • אלון

    תודה על האינפורמציה.
    אני שואל האם היא מועילה ומרפא כאבים של שריר מתוח או גידים מתוחים באיזור הירך והברך?
    תודה מראש על ההתייחסות.

השאר תגובה

תגיות