מוצרי ד"ר עור

מוצרי ד"ר עור

תכירו את ד"ר עור

הכי מרגיע זה לקבל עצה מהדוקטור. גם כשמדובר בטיפוח העור ועל אחת כמה וכמה כאשר רוצים לטפל בבעיית עור ביעילות.

דרמו - קוסמטיקה הוא תחום חדש יחסית שמשלב את עולם היופי והטיפוח הקוסמטי יחד עם טיפול אפקטיבי וחדשני בבעיות עור ובנזקי הזדקנות העור. ד"ר עור היא חברה ישראלית מובילה בתחום הטיפוח והדרמו – קוסמטיקה ויש להם מגוון רחב מאוד של מוצרים שכדאי לכם (כן, גם לכם הגברים) להכיר.

 

ד"ר עור הקומה ב 1994 על די קבוצת רופאי עור ששילבו כוחות וידע ופיתחו מוצרי קוסמטיקה טיפוליים היעילים גם לטיפוח והזנת העור ובו בעת לשימוש בבעיות עור הדורשות רגישות מיוחדת. מוצרי הטיפוח של ד"ר עור יכולים לשמש כלי משלים נפלא גם לצידו של טיפול \ הליך רפואי. המוצרים אינם מכילים פראבנים ומתאימים לשימוש  בעור רגיש. סוד הקסם מאחורי מוצרי ד"ר עור הוא השילוב המיטבי בן רכיבים פעילים, כמו חומצה הילוראנית, נוגדי חמצון כגון ויטמין C ו   ותרכובות צמחיות, יחד עם שמנים צמחיים ומגוון ניחוחות מרעננים.

 

אז מה יש לדוקטור להציע?

קודם כל את סדרת הדרמו – קוסמטיקה שמורכבת מ 3 סדרות של מוצרי אנטי אייג'ינג.

מוצרי האנטי אייג'ינג של ד"ר עור מעניקים מענה לשינויים הטבעיים המתרחשים בעור כתוצאה מהתבגרות טבעית.  הזדקנות העור מתבטאת ביובש מוגבר והופעת קמטוטים ההופכים עם הזמן לקמטים יותר ויותר עמוקים ולשינויים במראה העור ובצבע העור שמאבד מגמישותו וזוהרו.

סדרת האנטי אייג'ינג של ד"ר עור מותאמת בחוכמה לשלב ולגיל ומחולקת ל 3 סדרות גיל:

הסדרה לגילאי ה – 30+ בהם מתחיל השינוי הראשוני והופעת קמטוטים מעניקה את הנדרש להחלקת הקמטוטים הראשוניים והזנה מייטבית של העור.

 הסדרה ל גילאי 45 + מטרתה לעזור בהתחדשות העור ובמיצוק העור ובכך לסייע לצמצם מראה קמטים קיימים. וסדרת ה 55 + המורכבת ממוצרים עשירים מאוד שמזינים את העור בחומצות שומן, מסייעים להחלקת העור ולצמצום הקמטים העמוקים. בסדרה זו יש שימוש בשפע של חומרי הזנה כגון ויטמין E, שמן קוקוס, חומצה הילוראנית, רטינול, רוז היפ ועוד...

ד"ר עור פיתחו סרום ייחודי המטפל בפגמנטציה וביכולתו לטשטש כתמי עור, בן אם נובעים כתוצאה מחשיפה לשמש, בגלל הגיל או בעקבות שינויים הורמונלים.

לד"ר עור פתרונות יעילים לטיפול בעור יבש, עור מעורב ושמן, עור רגיש ואדמומי, סדרה המיועדת לנערות ולפצעים המופיעים בגיל ההתבגרות, סדרת טיפוח לגברים וגם מגוון מוצרי רחצה וקרמים מפנקים וריחניים.

 לרכישת מוצרי ד"ר עור במבצע

נכתב על ידי צוות האתר.

 


השאר תגובה

תגיות