פיטו פריז - PHYTO PARIS

פיטו פריז - PHYTO PARIS

פיטו פריז - PHYTO PARIS

ראשיתו של מותג הטיפוח פיטו הוא בחזונו של מעצב השיער הצרפתי פטריק אלס שהחל לפתח את החזון והמותג בפריז בשנות ה50 ל המאה ה20

המותג פיטו, שפרושו שמו ביוונית הוא צמחים, החל להירקם במוחו של פטריק הרבה לפני שמוצרי טיפוח טבעיים ומוצרי קוסמטיקה טבעיים נהיו פופולריים יחד עם טרנד הבריאות והאקולוגיה הכלל עולמי שהחל להתעצם בתחילת המאה ה21. פטריק, שהיה כאמור מעצב שיער, החל לשים לב לנזקים הנגרמים על ידי הכימיקלים במוצרי השער בהם הוא משתמש על לקוחותיו. לאחר מספר שנים של פיתוח והשקעה, בשנת 1965, הציג פטריק את המוצר הראשון של חברת פיטו פריז, משם התפתח המותג ובמהירות רבה הפך להצלחה צרפתית ובינלאומית, כאשר לאורך כל השנים מתמקדים בחברת פיטו בפיתוח וייצור של מוצרים חדשים בהשראת החזון של מותג פיטו פריז.

כאמור מותג פיטו הוא מהחלוצים העולמיים בשימוש בצמחי מרפא וחומרים טבעיים לטיפוח השיער, "בבסיס המותג מצויה האמונה כי השיער הוא חומר חי ויקר והמשימה שלנו היא ללמוד איך לכבדו ולטפחו". מתוך אמונה זו במוצרי פיטו נעשה שימוש בצמחים וחומרים טבעיים אשר לא היה נחשב נפוץ בשנים עברו, המותג התפתח בכמעט חמישים השנים שעברו מאז וצבר מוניטין כמותג למוצרי טיפוח טבעיים לשיער כאשר במוצרי פיטו ניתן למצוא תכשירים לשיער דליל, שמירה על הקרקפת, הורדת קשקשים טיפוח השיער ועוד, תוך שימוש בחומרים טבעיים וייצור תחת בקרת איכות גבוה קפדנית ומחמירה.

 

מעבר לחנות לרכישת מוצרי פיטו פריז במבצע

 

חלק ממוצרי פיטו פריז עברו מחקרים קליניים בצרפת שהוכיחו את יעילותם בטיפול בבעיות שיער שונות כמו דלילות שיער, שבירה, נשירת שיער וקשקשים ומוצרי פיטו פריז מומלצים לעיתים על ידי רופאי העור והרוקחים.

מוצרי המותג פיטו מכילים שמנים טבעיים רבים ושונים כמו שמן ארגן, שמן קיק ושמן חוחובה וכן צמחי מרפא כמו צמח האנג'ליקה.

בחברת פיטו פריז התפתחה שיטת 5 השלבים לטיפוח וטיפול בשיער הכוללת שימוש בתכשירים במהלך היום, לפני החפיפה ולאחר החפיפה שמטרתה היא להביא למקסימום תוצאות ולשיפור הבריאות ומראה השיער.

 


השאר תגובה

תגיות