וולדה - WELEDA

וולדה - WELEDA

וולדה

 

חברת וולדה הוקמה לפני כ 100 שנים ב1921 על ידי דר רודולף שטיינר ואיטה ווגמן, לראשונה כבית מרפא טבעי לרקיחת תרופות ומשחות על בסיס טבעי, על ידי שימוש בגינת מצחי מרפא צמודה.

מה שהחל אז התפתח עם השנים לחברת וולדה שאנו מכירים כיום שהיא יצרנית של מוצרי טיפוח וטיפול טבעיים מהמובילות בעולם

כיום, למרות ההצלחה ונוכחות של משרדים ושיתופי פעולה מסביב לעולם, חברת וולדה מצהירה כי הערכים המובילים אותה לא השתנו מהשנים הראשונות והסביבה והאנשים עדיין יותר חשובים מהרווחים.

הערך המוביל של חברת ולדה מיום היווסדה מבוסס על האמונה כי הטבע מציע את הפתרון הטוב ביותר לכל מצב בריאותי או טיפולי. המוצרים כמובן אינם מכילים חומרים סינתטיים או כימיקלים שהוחלפו בפרחים, שורשים, פירות, שמנים אתריים ומינרלים שנבחרו בקפידה על מנת להתאים לקצב הטבעי של הגוף ובו בעת לשמר את הסביבה בה אנו חיים. הכבוד לסביבה בא לידי ביטוי בכל תחום בו נוגעת החברה החל מהחקלאות וגידול חומרי הגלם המבוססים על חקלאות אורגנית ושימור האדמה החקלאית ועד לאריזות המתכלות שנועדו לחזור לאדמה ברגע שנגמר תפקידן.

מוצרי וולדה מיועדים לקהלים רבים החל מתינוקות הזקוקים לחומרים הטבעיים והטהורים ביותר בשל עורם הרגיש, דרך אימהות ונשים המעוניינות להשתמש במוצרי קוסמטיקה וטיפוח טבעיים ללא הנזק של הכימיקלים  ונגזרי הנפט המצויים במרבית מוצרי הקוסמטיקה הקונבנציונליים ולמעשה  לכל אדם המחפש מרפא טבעי ולשמור על כדור הארץ והסביבה.

 

מעבר לחנות לרכישת מוצרי וולדה

 

בוולדה משתמשים במספר צמחי מרא מובילים כחומרי הגלם למוצרים:

קלנדולה – פרחי הקלנדולה גורמים להרגשה של רגיעה והחלקה של העור ולכן הם נפוצים כל כך במוצרים טבעיים ובמיוחד לתינוקות.

ארניקה – פרחי הארניקה מכילים מעל ל150 רכיבים של חומרים טבעיים שעוזרים לרפא חבלות ופצעים על העור

שקדים – שמן הופק משקדים הוא כל כך נפוץ וטוב בשימוש בחומרי קוסמטיקה טבעיים בשל הדמיון הרב שלו לשכבה הליפידית של העור וכן הוא נספג בקלות ולא יוצר גירויים וניתן להשתמש בו כשמן בסיס בקוסמטיקה הטבעית.

רימונים – לשמן זרעי הרימונים תכולת פוליפולינים גבוה מאוד המסייעת לו לאזן את העור ולגרום לקיבוץ והחלקה שלו.

לבנדר – פרחי הלבנדר ידועים ושימשו במשך אלפי שנים כחומר המנקה ומחטא את העור.

 

לסיכום חברת וולדה מציע מגוון רחב מאוד של מוצרים מחומרים טבעיים וצמחיים בלבד, מרביתם גם אורגניים, החל ממוצרים טיפוליים ועד למוצרים מפנקים שכל כולם שלובים בגישה ההוליסטית של החברה המכירה  בטבע, הבריאות ושמירה על הסביבה.

 

 

 


2 תגובות

  • ovocapik

    http://mewkid.net/when-is-xuxlya/ – Amoxicillin 500mg Capsules Buy Amoxicillin Online mxj.vyjn.teva-beauty.com.wsg.ip http://mewkid.net/when-is-xuxlya/

  • ivojejibuy

    http://mewkid.net/when-is-xuxlya/ – Buy Amoxicillin Online Buy Amoxicillin Online wze.pglo.teva-beauty.com.nvt.kx http://mewkid.net/when-is-xuxlya/

השאר תגובה

תגיות