מוצרי הטיפוח של מותג מוסטלה

מוצרי הטיפוח של מותג מוסטלה

מה הקשר בן טיפוח העור לבריאות הוליסטית?

כשאנחנו חושבים על איברי הגוף ובריאותו, אנחנו לעיתים שוכחים שהעור שלנו הוא איבר, למעשה הוא האיבר הכי גדול בגוף האדם והוא האיבר שעוטף את כול-כולנו מכף רגל עד ראש. העור שלנו הוא שכבת ההגנה שעוטפת את הגוף כולו והוא גם האיבר שנמצא בקשר מתמיד עם העולם שבחוץ. כשמבינים את זה מסתכלים פתאום על העור ובריאותו בדרך חדשה נכון?

הגישה ההוליסטית הזו היא בבסיסה של מוסטלה, מותג טיפוח העור הצרפתי. העור מקושר למערכת הנשימה ופעמים רבות חוסר איזון בעור ישפיע על מערכת הנשימה וההפך. העור הוא גם האיבר דרכו אנחנו חויים את העולם שבחוץ, הוא מחובר אל החושים שלנו ובפרט לחוש המישוש.

חשיבותו על העור, שמירת בריאותו וטיפוחו הובילו את מעבדות  EXPANSCIENCE הצרפתיות לפתח את המותג מוסטלה וייעדו אותו בפרט עבור תינוקות, שעורם רגיש ויש להעניק להם את הטיפוח המירבי, תוך שמירה והגנה על עורם העדין ולעיתים גם לטפל בבעיות נפוצות כמו עור יבש וקשקשי והגנה מהשמש.

בזכות 70 שנה של מחקר מדעי, בחירה קפדנית של חומרי גלם יחודיים, שימוש נרחב במוצרים טבעיים מהצומח והימנעות מחומרים מזיקים שאינם מתאימים כלל לעור ובפרט לעור התינוק (כמו תרכובות כימיות ושמנים מינרלים כגון פראבנים ) ולצד בקרת איכות שאינה מתפשרת ועמידה בתו התקן מהמחמירים ביותר באירופה – סללה לעצמה מוסטלה את הדרך להיות חברת מוצרי הטיפוח האהודה ביותר והמומלצת על ידי לקוחותיה ועל ידי אנשי מקצוע בכל העולם.

לצד היותם מוצרי טיפוח מפנקים ונעימים לשימוש, קבעה מוסטלה את מקומה כמעניקה פתרון טיפולי ויעיל לבעיות עור נפוצות. משחת ההחתלה של מוסטלה עוזרת לשמור על העור העדין של התינוק ולמנוע אדמומיות, רגישות וצריבה ובאם הופיעו סימני רגישות הקרם מעניק טיפול יעיל ומהיר. ליין הטיפוח לתינוקות כולל את כל מוצרי הטיפוח הנדרשים מגיל 0, סבון, שמפו, קרם לחות, שמן אמבט ומציע מוצרים יחודיים המבוססים על הפטנט "סוכר אבוקדו" שמשיב את הלחות והאיזון גם לעור יבש הנוטה לקשקשת. המוצרים של מוסטלה יעילים לילדים המאובחנים עם אטופיק דרמטיטיס וסובלים מעור מגורה.

 ועבורך, אמא, פיתחה מוסטלה את קרם הטיפוח למניעת סימני מתיחה המיועד לשימוש לאורך שלבי ההריון. קרם מכיל חומרים פעילים שמונעים את הפגיעה בסיבי האלסטין והקולגן ומהווה טיפול מניעתי יעיל. ניתן להשיג אותו גם בצורת שמן למריחה.

 

נכתב על ידי צוות האתר.

 

מעבר לרכישת מוצרי מוסטלה במבצע 

 


השאר תגובה

תגיות